شناسهٔ خبر: 66973405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

تب انتخابات به بازار خودرو رسید؟/ روز کاهشی پژوها در بازار نوسانی + جدول قیمت تب انتخابات به بازار خودرو رسید؟/ روز کاهشی پژوها در بازار نوسانی + جدول قیمت

به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان و سرگردانی در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی‌ها از هفته گذشته و با نواسان قیمت دلار آغاز شد. بسیاری از فعالان بازار خودرو نوسان قیمت دلار را دلیل سرگردانی در بازار خودرو می‌دانند، اما نکته جالب اینجاست که امروز و با وجود ثابت شدن قیمت دلار شاهد

صاحب‌خبر -

به گزارش اکوایران؛ فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان و سرگردانی در بازار خودروهای داخلی و مونتاژی‌ها از هفته گذشته و با نواسان قیمت دلار آغاز شد. بسیاری از فعالان بازار خودرو نوسان قیمت دلار را دلیل سرگردانی در بازار خودرو می‌دانند، اما نکته جالب اینجاست که امروز و با وجود ثابت شدن قیمت دلار شاهد نوسان در بازار خودروهای داخلی و پرطرفدار بوده‌ایم که این امر نشان می‌دهد، علاوه بر نرخ دلار که اثر مهمی در بازار خودرو دارد، سردگمی خریداران و نظاره کردن آنها بیش از همه بر آشفتگی بازار اثرگذار بوده است.

فعالان بازار خودرو یکی از دلایل انتظاری شدن بازار را به انتخابات پیش رو هم نسبت می‌دهند و معتقدند و با توجه به آغاز ثبت‌نام کاندیداها و بالا گرفتن تب انتخابات خریداران انتظار را به خرید ترجیح می‌دهند.  

با توجه به قیمت خودروهای مونتاژی و داخلی می‌توان گفت امروز بیشترین رشد قیمت به «هایماS7» رسید و این خودرو افزایش 10 میلیونی را تجربه کرد و «پژو پارس LX» و «پژو207 پانوراما اتوماتیک» با افت 5 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند. در میان محصولات سایپا هم امروز شاهد افزایش 5 میلیونی «اطلس» بودیم.  

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار امروز 990 میلیون  قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. با بررسی بازار می‌‌توان گفت امروز «پژو 207 اتوماتیک» 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 5 میلیونی را تجربه کرد. اما «هایما S7» امروز در بازار افزایشی 10 میلیونی داشت و یک میلیارد و 650 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی‌ها همچنین نشان می دهد امروز «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «رانا پلاس» هم با افزایشی 5 میلیونی در بازار 618 میلیون تومان قیمت خورد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «پژو پارسLX» امروز 835 میلیون تومانی شد و افت 5 میلیونی را ثبت کرد.

اکووو 12

قیمت محصولات سایپا

در میان محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهینG»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» مورد ارزیابی قرار گرفتند.

براساس اطلاعات قیمتی کارنامه، امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افت 2 میلیونی را ثبت کرد. در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R دنده‌ای» با کاهش 4 میلیونی در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد، اما «کوییک دنده‌ایS» در بازار کاهشی 2 میلیونی داشت و 420 میلیون تومان قیمت خورد. ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومانی شد و تغییر قیمت نداشت. بررسی بازار همچنین نشان می‌دهد «ساینا دنده‌ای S» با افزایش 2 میلیونی در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌ خورد و قیمت «اطلس» هم افزایشی 5 میلیونی داشت و در بازار 575 میلیون تومان شد.

اکو 12

 

منبع: ecoiran-64690

نظر شما