شناسهٔ خبر: 66972422 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

‎مدیرعامل فولاد سنگان، چهره سال ارتباطی مدیر ارشد

آیین گرامیداشت “روز روابط عمومی” و یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران با موضوع روابط عمومی و اعتمادو نیز معرفی ستارگان روابط عمومی در سال ۱۴۰۳ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین ، یازدهمین دوره جشنواره ستارگان روابط‌ عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط ‌عمومی به همت انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، انجمن روابط عمومی ایران، و با حضور اکبر نصراللهی- عضو شورای اطلاع رسانی دولت، بابک نگاهداری- رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، عباس جوهری- معاون سیاسی استانداری تهران و شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین‌المللی و نیز قرائت پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA)، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما در تهران برگزار شد.
 
‎بنابراین گزارش، در یازدهمین جشنواره ستارگان روابط‌عمومی، *دکتر علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان به واسطه ارتباط سازنده با رسانه ها به عنوان چهره سال ارتباطی مدیر ارشد* انتخاب شد.
 
‎ گفتنی است، *روابط‌عمومی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان* با رای هیئت داوران در این رویداد و با کسب امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی و درخشش در عرصه‌های مختلف (تولید محتوی،ارتباط با رسانه ها، رسانه محوری و ...) و کسب قابلیت و شایستگ های لازم ، به عنوان *ستاره ملی روابط‌عمومی* ایران سال اعلام و با دریافت تندیس و لوح سپاس مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.
‎شایان ذکر است، در این رویداد، بر نقش روابط عمومی در اعتمادسنجی، اعتمادسازی و اعتمادگستری تأکید و این جشنواره هر سال با هدف تجلیل از عملکرد متخصصان، صاحب نظران حوزه روابط عمومی و برای تاکید بر نقش اساسی این نهاد در ساختارهای سازمان ها با حضور اساتید مجرب حوزه روابط عمومی برگزار می گردد.

نظر شما