شناسهٔ خبر: 66972003 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

درویش: تمدید قرارداد بازیکنان از فردا

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیش از بازی با مس رفسنجان توضیحاتی درمورد این دیدار و وضعیت تشکیل تیم در فصل آینده ارائه کرد.

صاحب‌خبر -

رضا درویش پیش از دیدار پرسپولیس و مس رفسنجان ، اظهار داشت: از هفته بیست و دوم گفتیم با بردن همه بازی‌های خودمان قهرمان هستیم. خدا کمک کرد و زحمات بچه‌ها به بار نشست.

به نقل از فارس یقین دارم خدا در ایستگاه آخر هم عنایتش را سلب نمی‌کند و بچه‌ها با پیروزی، قهرمانی خود را قطعی می‌کنند.وی درمورد میزبانی پیکان از استقلال در ورزشگاه بدون تماشاگر دستگردی، گفت: این بحث‌های حاشیه‌ای است که تمام شد.مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست اتفاقات فوتبالی مانع رسیدن این تیم به قهرمانی شود، توضیح داد: بچه‌ها باید همه هم خود را برای بردن این بازی به کار بگیرند زیرا در این حالت قهرمانی ما قطعی است.درویش در مورد آخرین وضعیت تمدید قرارداد اوسمار، گفت: اجازه بدهید ابتدا بازی امروز را ببریم.وی درخصوص برنامه باشگاه پرسپولیس برای تقویت تیم جهت حضور در لیگ نخبگان، عنوان کرد: قطعا باید تیمی در خور حضور در آسیا ببندیم. دیدید تیم‌های بزرگ آسیا قراردادهای چند صد میلیارد میلیاردی با بازیکن‌های بزرگ بستند که ما بضاعت و امکانش را نداریم یا سقف قراردادها اجازه نمی‌دهد. باید در حد مقدورات خود تلاش کنیم.مدیرعامل پرسپولیس ادامه داد: بانک شهر در این کمتر از یک ماه حمایت‌های بسیار شایسته‌ای از پرسپولیس داشته است. ساعت 12 امروز نامه نوشتیم تا درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت شود که تا ساعت 2 بعد ااز ظهر واریز شد تا دریافتی بازیکنان به حدود 80 درصد برسد.درویش درمورد آخرین وضعیت پرداخت آپشن‌های قرارداد فصل قبل بازیکنان پرسپولیس، تصریح کرد: آن را هم در اولویت قرار داده‌اند.

درویش: تمدید قرارداد بازیکنان از فردا

وی درخصوص برداشته شدن محدودیت‌ها برای استفاده از بازیکنان خارجی در لیگ نخبگان، گفت: باید ما را با خودمان مقایسه کنید. این قیاس مع الفارغ است. مهم نیست آسیایی‌ها چه کار می‌کنند بلکه باید دید مقدورات ما چیست تا از داشته‌های خود بهترین استفاده را کنیم.مدیرعامل پرسپولیس درمورد زمان شروع تمدید قرارداد بازیکنان این تیم، توضیح داد: ان‌شاءالله از همین فردا کار را شروع می‌کنیم.

نظر شما