شناسهٔ خبر: 66971911 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

خبرنگارآریادربابلسر برگزارشد:

پيام تسليت رييس دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت فرمانده دفاع مقدس، سپاه قدس و جبهه مقاومت

صاحب‌خبر -
پيام تسليت رييس دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت فرمانده دفاع مقدس، سپاه قدس و جبهه مقاومت

خبرگزاری آریا- درپی درگذشت سردار وجیه‌الله مرادی صادر شد، پیام تسلیت رییس دانشگاه مازندران به مناسبت درگذشت فرمانده دفاع مقدس، سپاه قدس و جبهه مقاومت.

به گزارش خبرنگارآریادربابلسر، در پی درگذشت سردار وجیه‌الله مرادی، از فرماندهان دفاع مقدس، سپاه پاسداران و  جبهه مقاومت، دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد رییس دانشگاه مازندران در پیامی، فقدان این سردار عزیز را  به مردم شهید‌پرور ایران اسلامی، بیت معظم ایشان و به‌ویژه مردم شریف استان و شهرستان بابلسر تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند(و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

با نهایت تاثر و تاسف فراوان، ضایعه درگذشت فرمانده عالی‌رتبه مبارزه با تروریست، سردار رشید اسلام، زنده‌یاد وجیه‌الله مرادی هم‌رزم و مشاور عالی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فرماندهان دفاع مقدس، نیروی قدس سپاه پاسداران و جبهه مقاومت، جانشین یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع)، فرمانده عالی‌رتبه مبارزه با تروریست و فرمانده دژبان کل سپاه پاسداران موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

صداقت، بردباری، سخت‌کوشی و در میدان بودن، از خصوصیات بارز این فرمانده رشید اسلام و جبهه مقاومت بود. او که در طی سال‌ها رزم، با روحیه‌ی جهادی، انقلابی و حق‌طلبی، در مبارزه با دشمنان، سر از پا نمی‌شناخت، در تمام عمر بابرکت خویش، با تمام وجودش از میهن اسلامی، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرد و خدمات زیادی از خود به یادگار گذاشت.

تلاش و خدمت شبانه‌روزی، اخلاص در کار، بیان نافذ، حمایت از محرومان و مستضعفان، حضور در میان نخبگان دانشگاهی، روحیه‌ی رزمی و مبارزه‌طلبی و توانمندی در مدیریت از دیگر خصوصیات بارز این سردار سرافراز به‌شمار می‌آید.

این‌جانب ضمن تقدیر فراوان از زحمات آن سردار بی‌بدلیل میدان پارسایی و رزم، از خداوند متعال برای آن زنده‌یاد، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

دکتر حشمت‌الله علی‌نژاد

رییس دانشگاه مازندران

 

نظر شما