شناسهٔ خبر: 66971716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دیدار چهره‌به‌چهره دادستان با یک هزار نفر از شهروندان شهرری

دادستان شهرستان ری با دعوت از شهروندان برای بیان مشکلات و معضلات حقوق عامه در دیدارهای چهره‌به‌چهره گفت: در یکساله گذشته یکهزار دیدار چهره‌به‌چهره با شهروندان اجرایی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت عدل درخواست ملاقات را ثبت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، محمد مهدی رحیمی دادستان شهرستان ری عصر امروز در حاشیه برگزاری دیدار مردمی با شهروندان شهرری اظهار داشت: ملاقات‌های مردمی هر هفته شنبه‌ها در دادسرای شهرستان ری برگزار می‌شود، اما این دیدارها محدود به مشکلات و معضلات دادسرا نیست و شهروندان در صورت هرگونه تضییع حقوق عامه در دستگاه‌ها و ادارات در این دیدارها موضوعات را مطرح کنند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند از طریق سایت عدل ایران و سامانه ثنا اقدام به اخذ نوبت برای ملاقات با دادستان شهرستان ری داشته باشند و این دیدارها علاوه بر دیدارهای مردمی عوامل دادسرا در مساجد و حسینیه‌ها است.

دادستان شهرستان ری در ادامه گفت: در راستای محتویات ریاست قوه قضاییه و تأکیدات رئیس کل دادگستری استان تهران مبنی بر دیدار چهره به چهره و بررسی مشکلات و معضلات حقوقی شهروندان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ری نیز در این زمینه اقدام کرده و در یک ساله گذشته در حدود 1 هزار ملاقات چهره به چهره برگزار شدت است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری تلاش کردیم با نوبت‌دهی الکترونیکی امکان دیدار چهره به چهره برای تمامی شهروندان فراهم شود و در این مجموعه تلاش می‌کنیم با استماع دقیق مشکلات و بررسی پرونده‌ها راه حل های قانونی را ارائه کند تا بررسی پرونده‌ها تسهیل و از مشکلات مردم کاسته شود.

.

انتهای پیام/

نظر شما