شناسهٔ خبر: 66968640 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

زاکانی: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم و مردم در فشار اقتصادی بیپناه بمانند؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی ها برای قشر خاصی از مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران بعد از نام نویسی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش در سانحه بالگرد، بیان کرد: رئیسیِ عزیز ما مومن، متدین، انقلابی و اهل منطق و استدلال بود. نسبت درست او با ولیّ و امام جامعه بر مبنای تبعیت، و با مردم ایران بر مبنای خدمت و صداقت بود و با مسئولان تعامل و انسجام را دنبال می کرد.

وی افزود: در عرصه بین المللی نیز نسبت شهید جمهور با دوستان انقلاب اسلامی بر مبنای حمایت و با دشمنان آن مخالفت صریح و مقاومت شجاعانه بود. رئیسی عزیز منت می‌کشید که خدمت کند و هیچ وقت برای بازی، بلندی نجست و بلکه بدنبال اوج گرفتن بسوی خدا با خاکساری در برابر مردم بود.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی به انقلابی بودن خود افتخار کرد و قرآن و تصویر حاج قاسم سلیمانی را سر دست گرفت و به راه خود مطمئن بود. او بسیحی بود و بسیجی ماند و مگر نه اینکه انتهای راه بسیجی، شهادت است؟

زاکانی عنوان کرد: بر اساس وظیفه و دعوت فعالان دانشگاهی و حوزوی و فعالان سیاسی و مردم آمدم تا با مشارکت مردم خط اصلی انقلاب و گفتمان خدمت را در دولت خدمت محور قرار دهم.

وی خاطر نشان کرد: قرار نیست از درد مردم بی خبر باشیم و مردم در فشار اقتصادی بیپناه بمانند؛ قرار نیست از آمدن میان مردم واهمه داشته باشیم و سختی ها برای قشر خاصی از مردم باشد.

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: قرار نیست در برابر دشمنان منفعل و تابع باشیم. بلکه قرار است به مدد الهی، یاری شهیدان و در تبعیت از مقام معظم رهبری و به پشتوانه ملت با حرکتی جهادی و با شناخت شرایط کشور و با برنامه جامعه و دقیق با تحول مادی و معنوی جهش بزرگی در تکمیل سریعتر این مسیر رقم بزنیم.

زاکانی گفت: قرار است با برنامه و کارنامه برای پیشرفت ایران عزیز و حل مشکلات مردم با محوریت عدالت، رفع فساد و تبعیض تا آخر پایکار مردم بمانیم. قرار است با برنامه و کارنامه بر مدار مردم زمینه رفع چالشها را فراهم کرده و گره از اقتصاد و سفره مردم باز شود.

وی اضافه کرد: نمی‌گذاریم جریان تحریف را دوباره حاکم کنند و کتاب تاریخ را برنامه ی تحول جا زنند و خاطرات سیاسی شان را به آرزوی مردم تبدیل کنند. قرار است با مشارکت مردم در 8 محور اصلی، دولت خدمت را در راه جمهور برای تعالی ایران عزیز تشکیل دهم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری برخی محورهای برنامه ی خود را این چنین عنوان کرد: استفاده از تمام ظرفیت های کشور و سلایق جبهه انقلاب با نگاه تمدنی، تمرکززدایی و تقویت حکمرانی مشارکتی و مدنی با تکیه بر فرهنگ ایرانی و اقوام سرافراز و افزایش قدرت خرید و ارتقای رفاه مردم.

انتهای پیام/

نظر شما