شناسهٔ خبر: 66967260 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۳

کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شد.

صاحب‌خبر -

کارنامه انتخاب رشته کنندگان آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند با درج شماره پرونده، مشخصات شناسنامه‌ای و یا رسید ثبت‌نامی کارنامه خود را مشاهده کنند.

به گزارش دانشجو، آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ در چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها بودند می‌توانستند در بازه زمانی اول اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شدند که در نهایت بیش از ۸۹ هزار نفر فرم انتخاب رشته دکتری را تکمیل کردند.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) امروز ۱۲ خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور منتشر شده است.

نظر شما