شناسهٔ خبر: 66963058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

تصمیم مهم مدیران پرسپولیس برای تمدید با اوسمار

کسب نتایج مطلوب در هفته‌های اخیر به ویژه در طول نیم فصل دوم نگاه مدیران باشگاه پرسپولیس نسبت به سرمربی برزیلی این تیم را دستخوش تغییر کرد.

صاحب‌خبر -

پس از کناره‌گیری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری تیم پرسپولیس شاهد تلاش گروه مدیریتی باشگاه قرمز پایتخت برای نشاندن یک جانشین شایسته به جای یحیی گل‌محمدی بودیم.

حضور در محل اقامت برانکو ایوانکوویچ برای انجام مذاکرات جهت بازگرداندن این سرمربی به راس کادر فنی پرسپولیس و مواردی از این دست از جمله تلاش‌های گروه مدیریتی پرسپولیس برای جایگزین یحیی گل‌محمدی بود که در نهایت به انتخاب مربی برزیلی همین باشگاه که دستیار یحیی گل‌محمدی بود انجامید.

شکست این تیم در اولین هفته دور برگشت مسابقات لیگ برتر مقابل آلومینیوم اراک تا حدودی ته دل هواداران و پیشکسوتان را خالی کرد اما کسب نتایج مطلوب در مقایسه با نتایج پرسپولیس یحیی گل‌محمدی در نیم فصل اول، از سوی این سرمربی در دور برگشت باعث شد تا نگاه و نظر کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس نسبت به اوسمار کاملاً دستخوش تغییر شود.

از افراد نزدیک به باشگاه پرسپولیس خبردار شدیم قرار است در جلسه مهمی که فردا در باشگاه برگزار می‌شود درباره ادامه همکاری با اوسمار ویرا تصمیم قطعی گرفته شده و اختیار تام برای یارگیری در فصل نقل و انتقالات به وی داده شود.

تصمیم مهم مدیران پرسپولیس برای تمدید با اوسمار

گفتنی است؛ با توجه به تمدید قرارداد مالی این مربی و افزایش قیمت دلار شاید تغییرات جزئی در نحوه پرداخت پول به این مربی صورت بگیرد باید دید در پایان این جلسه مهم چه شرایطی برای باشگاه پرسپولیس و سرمربی برزیلی اش رقم خواهد خورد. فراموش نکنیم در پایان فصل پیش مدیران باشگاه استقلال پس از مطرح شدن درخواست های عجیب از سوی ریکاردو ساپینتو به رغم کسب نتایج مطلوب و رضایت هواداران قید همکاری با وی را زدند. در حالی که آن زمان قیمت دلار ۲۵ هزار تومان بود و امروز ۵۹ هزار تومان.

یادآور می شود؛ باشگاه پرسپولیس پس از توافق چند روز قبل خود با اوسمار، پیش‌نویس قرارداد را آماده کرد تا او مطالعه کند، اما ظاهراً سرمربی برزیلی سرخ‌ها خواستار تغییر در دو بند از قراردادش شد. بند اصلی که اوسمار درخواست تغییر آن را داده بود، موضوع مدت قرارداد این مربی با پرسپولیس است. ظاهراً در پیش‌نویس قرارداد، مدت قرارداد یک فصل با قابل تمدید اتوماتیک (در صورت قهرمانی در جام حذفی یا لیگ برتر) برای فصل بعدش بوده است که اوسمار درخواست داده تا قرارداد به طور قطعی دو ساله باشد. همچنین اوسمار خواستار تغییر محل اسکان خود شده است تا اعضای خانواده او نیز بتوانند در صورت تمدید قرارداد، فصل آینده در کنار او در تهران باشند.

نظر شما