شناسهٔ خبر: 66960384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نیمار جور قهرمانی رونالدو را کشید

نیمار با وجود غیبت در بیشتر مسابقات الهلال در این فصل، سه عنوان قهرمانی جدید به نام خود ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نیمار در ماه اکتبر گذشته و در جریان بازی مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی 2026 آمریکای جنوبی، با مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود و پس از آن در دیدارهای الهلال و تیم ملی برزیل غایب بود.

این بازیکن شب گذشته در دیدار فینال جام پادشاهی عربستان که بین الهلال و النصر برگزار می‌شد، روی سکوها حاضر شد تا از تیمش تشویق کند؛ دیداری که با تساوی 1-1 به پایان رسید تا در نهایت الهلال پیروز شود.

نیمار از زمان پیوستن به الهلال تنها در 5 بازی (در تمامی مسابقات قهرمانی داخلی و قاره‌ای)  با پیراهن الهلال به میدان رفته که طی آن یک گل زده و 3 پاس گل داده اما با این حال 3 عنوان مختلف را به دست آورده است. او در آوریل گذشته با پیروزی 4-1 مقابل الاتحاد در فینال سوپرکاپ عربستان اولین قهرمانی‌اش را کسب کرد و در ماه می 2024 قهرمان لیگ و جام پادشاهی را به دست آورد.

2009994

اما کریستیانو رونالدو سومین فصل خود را بدون قهرمانی به پایان رساند. او که آخرین بار در ماه می 2021، با یوونتوس قهرمان جام حذفی ایتالیا شد، شب گذشته هم عنوان جدیدی را با پیراهن این تیم از دست داد.

رونالدو در تابستان 2021 یوونتوس را به مقصد منچستریونایتد و از آنجا به النصر ترک کرد و با این دو تیم هیچ عنوان رسمی کسب نکرد. او در این مدت با تیم ملی پرتغال هم در جام جهانی، یورو و لیگ ملت‌های اروپا شرکت کرد و در کسب عنوان قهرمانی ناکام بود.

رونالدو علی‌رغم رکوردهای شگفت انگیزی که در سطح انفرادی با النصر داشت، 64 بازی کامل با پیراهن این تیم در مسابقات رسمی انجام داد که در طی آنها هیچ عنوانی کسب نکرد و این در حالی است که نیمار تنها با 5 بازی، سه قهرمانی کسب کرد.

نظر شما