شناسهٔ خبر: 66958484 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی ۲۴ خردادماه برگزار می‌شود

دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در اعلامیه‌ای از برگزاری سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد در ۲۴ خردادماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، دبیرخانه کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده‌های داغدار شهدای خدمت و ملت بزرگ و شریف ایران اعلام می‌دارد:

دانشگاهیان عزیز و ملت شریف ایران سرافراز 

با قلبی آکنده از اندوه و حزن ، شهادت جانسوز و مظلومانه آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان را به محضر شما تسلیت و تعزیت می گوییم .

این عزیزان با ایثار و فداکاری های بی نظیر خود ، باردیگر یادآور حماسه ها و افتخارات مردان و زنان پاکباز این مرز و بوم شدند که همواره در راه دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ، از هیچ کوششی دریغ نکردند .

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان او با نثار خون پاکشان ، بار دیگر اثبات کردند که راه حق و خدمت همچنان پر رهرو است و عزت و شرافت ملت ایران در سایه ایمان و پایداری این قهرمانان همواره محفوظ خواهد ماند .

اجلاسیه نهایی" سومین کنگره‌ی شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران " که قرار بود مورخ دهم خردادماه سال جاری برگزار گردد، با توجه به اهمیت حضور و برگزاری مراسمات بزرگداشت شهدای راه خدمت از سوی جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به تاریخ بیست و چهارم خرداد ماه موکول شده است.

به همین منطور، از عموم مردم شریف استان تهران به خصوص خانواده‌های معزز شهداء، دانشگاهیان، مدعوین و رسانه‌ها دعوت می‌شود تا درتاریخ: چهارشنبه ۲۴/۰۳/۱۴۰۳ - ساعت ۹ صبح به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال جهت گرامیداشت یاد و نام شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدای دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران حضور بهم برسانند.

دبیرخانه سومین کنگره شهدای دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران

نظر شما