شناسهٔ خبر: 66955950 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

در باشگاه پرسپولیس هم بلیت موجود نیست

در باشگاه پرسپولیس هم هیچ بلیتی برای ارائه به اطرافیان مدیران باشگاه وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، بلیت فروشی بازی پرسپولیس مقابل مس رفسجان برای دارندگان کارت هواداری از ظهر چهارشنبه و با نصف قیمت آغاز شد اما بقیه از ظهر پنجشنبه ساعت 12 و نیم می‌توانستند اقدام به خرید بلیت کنند.

در اتفاقی قابل پیش بینی تمام بلیت‌های این بازی طی یک ساعت به فروش رفت و از بعداز ظهر پنجشنبه بسیاری از هواداران پرسپولیس دنبال پیدا کردن بلیت و حضور در ورزشگاه آزادی هستند تا اگر در پایان مسابقه تیم محبوب‌شان جام بالای سر برد در این شب تاریخی در ورزشگاه باشند.

متعاقب این اتفاق خیلی زود بازار سیاه بلیت فروشی در فضای مجازی راه افتاد و حتی گفته شد بلیت بازی فوق به قیمت گزاف بیست میلیون تومان فروش رفته است.

نکته اینجاست که در باشگاه پرسپولیس هم که همیشه تعدادی بلیت در اختیار مدیران باشگاه قرار می‌گرفت، هیچ بلیتی وجود ندارد و افرادی که برای گرفتن بلیت به مدیران باشگاه  مراجعه کرده‌اند دست خالی مانده‌اند.

2026210

پیش بینی می‌شود با وجود فروش چیزی حدود 35 تا 40 هزار بلیت در این مسابقه حداقل 50 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشته باشند و با اینکه بازی در شب شروع هفته و ساعاتی قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا برگزار خواهد شد هواداران پرسپولیس تمام سکوهایی که می‌شود روی آنها نشست را پر کنند.

در بازی پرسپولیس مقابل الدحیل نیز بیش از 50 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و احتمالا  رکورد تماشاگر ورزشگاه آزادی بدون سکوهای ضلع غربی در طبقات اول و دوم شکسته شود.

نظر شما