شناسهٔ خبر: 66955873 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

با پایان لیگ هم سوت از دست مورایس نمی‌افتد

ژوزه مورایس تیمش را آماده آخرین بازی فصل برابر شمس آذر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان در مصاف با آلومینیوم در اراک رتبه سومی خود را قطعی کرد و در این حالت دیدار هفته پایانی سپاهان و شمس آذر فقط برای شاگردان سعید دقیقی مهم است که می‌توانند در صورت توقف ملوان رتبه پنجم این تیم را بگیرند.   

پس از پایان رقابت‌های هفته سی‌ام لیگ برتر تمرینات 12 تیم تعطیل می‌شود و آنها به تعطیلاتی بلندمدت می‌روند، اما تمرینات چهار حاضر در نیمه نهایی جام حذفی که گل گهر، سپاهان، مس رفسنجان و آلومینیوم اراک هستند ادامه پیدا می‌کند و آنها آماده رقابت صعود به فینال می شوند که روز 26 خردادماه برگزار خواهد شد.

دومین سال حضور مورایس که یکی از شناخته‌شده‌ترین مربیان حاضر در تاریخ لیگ برتر در سطح جهان است، بدون جام رو به اتمام است اما مربی سابق اینتر، رئال و چلسی این فرصت را دارد که با پیروزی برابر گل‌گهر و سپس شکست برنده مصاف مس رفسنجان و آلومینیوم اراک دومین سال حضورش را با یک جام تمام کند. او احتمالا پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر که برای سپاهان با کسب رتبه سومی تمام شد، چند روز به شاگردانش استراحت می‌دهد و سپس آنها را بار دیگر برای ادامه رقابت در مجموع باغ فردوس به خط می‌کند.

2028561

نظر شما