شناسهٔ خبر: 66954381 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سکوت تارتار درباره جذب ستاره سپاهان

مهدی تارتار از سوالی درباره احتمال جذب امید نورافکن به شکل مرموزی عبور کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌ سه‌"، با تغییر قانون سربازی درباره بازیکنان لیگ برتری و ملی پوش، در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ برتر شاهد سرباز شدن بسیاری از بازیکنان شاخص لیگ برتری خواهیم بود و در این بین امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان هم چاره‌ای جز جدایی از اردوی طلایی پوشان اصفهانی ندارد؛ مگر اینکه طی مدت کوتاه تا شروع فصل بعدی شاهد تصویب قانون جدیدی باشیم.

در این میان با توجه به باخت فجر مقابل چادرملو و کم شدن شانس صعود این تیم نظامی به لیگ برتر، گزینه‌های در دسترس ملوان به عنوان تنها تیم نظامی لیگ برتر افزایش پیدا کرده و مهدی تارتار در صورت باقی ماندن به عنوان سرمربی سفیدپوشان انزلی می‌تواند به مانند پنجره زمستانی لیگ بیست و سوم که چند بازیکن شاخص جذب کرد، در شروع لیگ بیست و چهارم هم چند بازیکن کلیدی نظیر امید نورافکن را راضی به حضور در انزلی کند.

2028706

این سوالی بود که خبرنگاری از مهدی تارتار در حاشیه آخرین نشست خبری ملوانان پرسید و مهدی تارتار بدون اینکه واکنشی به آن داشته باشد به شکلی مرموزانه از آن عبور کرد.

به هر حال اگر قانون جدیدی تصویب نشود، امید نورافکن برخلاف میل باطنی خود مجبور به جدایی از سپاهان است و در این شرایط شانس باشگاه ملوان برای جذب او کم نیست.

نظر شما