شناسهٔ خبر: 66953160 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پاداش مدال‌آوران المپیک هفته آینده مشخص می‌شود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد پس از برگزاری جلسه با رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک پاداش مدال آوران المپیک پاریس را اعلام خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، محمدشروین اسبقیان عصر جمعه در پایان مراسم تجلیل از المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌های قایقرانی و اختتامیه لیگ‌های قایقرانی در جمع خبرنگاران بیان کرد: برنامه بسیار با شکوهی بود و جمع کثیری از قهرمانان قایقرانی مورد تجلیل قرار گرفتند. چنین مراسمی انگیزه ورزشکاران را چند برابر می‌کند.

او در مورد این که قایقرانی زیر ساخت خوبی ندارد و آیا این مساله اصلاح می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: قطعا قابل اصلاح است همان‌طور که آقای وزیر اعلام کردند سند آمایش سرزمینی ورزش کشور در دست مطالعه است. این یادگاری رئیس‌جمهور خستگی‌ناپذیر بود و تاکید ویژه داشتند که تعیین تکلیف شود. قطعا این آمایش سرزمینی تعیین تکلیف شد زیر ساخت‌ها براساس استعدادها و قابلیت‌های استان‌ها انجام می‌شود و زیر ساخت‌ها با حمایت دولت و بخش خصوصی به سرانجام می‌رسد.

اسبقیان در مورد برگزاری انتخابات فدراسیون‌ها نیز گفت: انتخابات تا آخر مرداد انجام می‌شود. انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی، دوومیدانی ووشو برگزار می‌شود. زمان برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس را هم طی روزهای آتی اعلام می‌کنیم. تاریخ برگزاری انتخابات بولینگ و بیلیارد هم هنوز مشخص نشده اما آن را هم اعلام خواهیم کرد.

2011849

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که پاداش مدال‌آوران المپیک چه زمانی از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام خواهد شد؟ تصریح کرد: جلسه مشورتی با رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد و بعد از آن پاداش را اعلام می‌کنیم. این جلسه طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود.

 او در مورد حرف و حدیث‌های که در مورد سهمیه ژیمناستیک به وجود آمده بود گفت: مشکلی نیست؛ فدراسیون جهانی همه چیز را دنبال می‌کند و نگرانی ندارد و سهمیه به تایید فدراسیون جهانی رسیده بود.

نظر شما