شناسهٔ خبر: 66950445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه شهرستان سیریک:

روز های نابودی و دفن کردن اسرائیل نزدیک است

حجت الاسلام صالحی گفت؛شکست۸ ماهه اسرائیل او را دیوانه کرده است و توانایی آزادی اسرای خود را ندارد شروع کرده است به کودک کشی.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، نماز جمعه شهرستان سیریک به امامت حجت الاسلام محسن سالاری برگزار شد.

امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه های نماز جمعه گفت:شبکه های معاند از جمله نور و کلمه عقاید مردم را تحریف کرده اند و شبهه می کنند ثمره ی امام زمان غایب که مردم نتواند هر روز به آن مراجعه کند چه می‌تواند باشد؟ در جوابشان می تواند گفتد عیسی بن مریم چطور زنده است بین مسیحی ها و چه ثمراتی دارد . ۲ امام را با یک مسئول ، یک روابط‌عمومی و یا یک شخصی که کار فرهنگی انجام می دهد اشتباه گرفته اند.

حجت الاسلام سالاری در ادامه ضمن عرض تسلیت ایام ارتحال امام خمینی ره افزود:می پرسند چطور خداوند می‌تواند مکتب حق را توسط یک نفر عالمگیر کند ما بعنوان مثال ایشان امام یتیم بود امام توسط عمه اش بزرگ میشود و همین امام کسی میشود که محبوب دلها شود و خدایی که می‌تواند امام را احیا کند خدایی که می‌تواند شهید سید ابراهیم رئیسی فقیر و یتیم توانست حق را عالمگیر کند می‌تواند امام زمان را محبوب دلها کند.

خطیب این هفته شهرستان سیریک گفت: سید ابراهیم از شدت فقر خود که می گوید من فقر را چشیده ام میایید کارخانه های خاموش را احیا میکنید.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به ماه ذی القعده گفت:ذی القعده ماه امام رضا علیه السلام است، از فضائل نماز یکشنبه های این ماه غافل نشویم و ۲۵ ذی القعده مصادف است با روز دحوالارض این روز را گرامی میداریم اولین زمین که در این روز از زیر آب در آمد کعبه بود و امروز هم روز دحوالارض انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه سیریک با اشاره‌ به قیام ۱۵ خراد اظهارکرد: وظیفه پدران و مو سفیدان است که قصه ۱۵ خرداد را به پسران و جوانان خود بگویند و تند ترین سخنرانی امام ۱۳ خرداد سال ۱۳۴۲ که مصادف با روز عاشورا بود، که کمتر ۲۴ ساعت امام را دستگیر کردند که صدای امام را بخوابانند ولی مردم ریختن تو خیابان ها طبق تاریخ ۴۰۰۰ نفر که پشت سر مرجع تقلید خود ایستادند به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به کودک کشی رژیم منحوس صهیونیستی در رفح گفت:جوی خون راه انداخته اند چادر های رفح را به آتش کشیده اند،شما رفح را منطقه امن اعلام کردید حداقل سر حرف خود همانند مرد به ایستید.

وی در ادامه اظهار داشت:نفس های آخر اسرائیل است همانند گوسفندی که سرش را جدا کردی و دست و پا میزند اسرائیل امروز همینطور است،مقاومت به زودی اسرائیل را نابود خواهد کرد. نمایندگان کنگره آمریکا و اتحاد اروپا امروز درخواست تحریم اسرائیل را می دهند این حرکات اتفاقی نیست.

حجت الاسلام سالاری افزود: شکست۸ ماهه اسرائیل او را دیوانه کرده است و توانای آزادی اسرای خود را ندارد شروع کرده است به کودک کشی.

نظر شما