شناسهٔ خبر: 66950008 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

حماس تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به یمن را محکوم کرد

اقتصادنیوز:جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز اعلام کرد که تجاوز هوایی به یمن سیاست سرکوب مردمی است که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز جمعه با صدور بیانیه‌ای تجاوز هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی و بمباران مستقیم غیرنظامیان در استان الحُدَیْده را که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان یمنی شد، محکوم کرد.

خبر مرتبط
فوری/ بیانیه قاطع ارتش یمن درباره حمله به ناو آمریکایی

اقتصادنیوز:نیروهای مسلح یمن امروز(جمعه) بیانیه‌ای را درباره حمله به ناو هواپیمابر آیزنهاور آمریکا در دریای سرخ در واکنش به تجاوزات شب گذشته آمریکا و انگلیس به یمن منتشر کرد.

جنبش حماس افزود که تجاوز به یمن ادامه سیاست استعماری آمریکا و انگلیس و سیاست سرکوب مردمی است که با ملت فلسطین اعلام همبستگی کردند.

مقاومت اسلامی فلسطین ایستادگی و همبستگی خود را با مردم یمن در برابر این حمله تروریستی و جنایتکارانه اعلام کرد.

جنبش حماس از مواضع شجاعانه انصارالله و مردم یمن در حمایت مستمر از ملت فلسطین در نوار غزه قدردانی کرد.

منابع یمنی بامداد امروز جمعه از حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصلیف در شهر الحدیده واقع در غرب یمن خبر دادند.

شبکه خبری المسیره یمن گزارش داد که در پی تجاوز هوایی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به ساختمان رادیو الحدیده و بندر الصلیف تاکنون 14 نفر به شهادت رسیده و 30 نفر نیز زخمی شده‌ است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما