شناسهٔ خبر: 66948222 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل اوقاف گیلان:

انقلاب اسلامی ایران منجر به احیای ولایت فقیه شد

رشت- مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تأسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل تدینی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی این شهرستان، رهبری، مکتب و مردم را سه رکن اساسی هر انقلاب برشمرد و اظهار کرد: امام خمینی به عنوان رهبر، شخصیت ممتازی داشت.

وی راز محبوبیت امام خمینی شخصیت برجسته ایشان بود، افزود: هدف امام خمینی از انقلاب احیای ارزش‌های اسلامی بود و به هدفش که تعالی دین بود ایمان داشت.

حجت الاسلام تدینی گفت: امام خمینی به راهی که برای رسیدن به هدف انتخاب کرده بود و به مردم و خدای خود ایمان راسخ داشت و از عوامل مهم موفقیت امام به بیان خودشان مردم بودند.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان ادامه داد: تا زمانی که این سه عنصر وحدت داشته و در کنار هم باشند موفقیت در جامعه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از بین رفتن طاغوت و استقرار نظام اسلامی، از بین بردن ابهت پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب و دمیدن روحیه امید در جوامع مستضعف از برکات انقلاب اسلامی بوده است.

تدینی اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران به احیای ولایت فقیه و تأسیس نهادهای انقلابی منجر شد که آثار آن در جهان امروزی دیده می‌شود.

وی گفت: دکترین مقاومت در اندیشه امام خمینی در تعیین نظم نوین جهانی نقش مؤثری داشته است.

مدیرکل اوقاف وامور خیریه گیلان تاکید کرد: در آینده نزدیک، جهان به قطب مقاومت و قطب تسلیم تقسیم خواهد شد و از هم اکنون جوامع در حال پیوست به قطب مقاومت هستند.

حجت الاسلام تدینی گفت: شرکت در انتخابات را تکلیف مهم مردم ایران دانست و گفت: شرکت در انتخابات تجدید عهد با آرمان امام راحل و شهدا و ادای دین به شهدای خدمت است.

نظر شما