شناسهٔ خبر: 66947973 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

انتقاد تند نکونام از پرسپولیس: اگر بازی تیم رقیب بود ورزشگاه را تغییر می‌دادند

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن تشریح آخرین وضعیت تیمش برای دیدار پایانی لیگ برتر برابر پیکان گفت: ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و تا آخرین ثانیه می جنگیم و امیدوارم بتوانیم قهرمان شویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مهر، جواد نکونام در نشست خبری قبل از دیدار روز شنبه استقلال برابر پیکان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: آخرین کنفرانس لیگ است در یک فصل پر از اتفاقات عجیب و غریب. وقفه های زیادی در لیگ افتاد و فصل پرفشار و سختی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما شرایط این بازی را درک کرده اند و امیدوارم با تمام توانشان وارد زمین شوند و به موفقیت برسند. با تیم خوبی بازی داریم که قابل احترام است اما ما به دنبال پیروزی هستیم و همه بازیکنان در این راستا تمرکز کرده اند تا به موفقیت برسیم.

جواد نکونام ادامه داد: فقط در فوتبال ایران است که این اتفاق می افتد که در روز پایانی دو تیم در یک شهر بازی دارند اما ورزشگاه استاندارد ندارد. این از بی توجهی و برنامه ریزی اشتباهی است که ما ورزشگاه استاندارد نداریم. شاید روز اولی که این برنامه ریزی را انجام می دادند نمی دانستند چنین می شود. شاید اگر تیم دیگری بود می توانست ورزشگاه را تغییر دهد اما ما نتوانستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که درخواست شده است افراد و مهمانان حاضر در ورزشگاه را معرفی کنند گفت: دیروز به ما اطلاع دادند که باید کد ملی افرادی که می خواهند به ورزشگاه بیایند را معرفی کنیم. مگر در بازی تیم رقیب این کار را کردند؟ این اتفاق فقط در لیگ ایران رخ می دهد و در هیچ کجای دنیا چنین شرایطی نیست.

وی در ادامه انتقاداتش به تیم رقیب گفت: اگر سال بعد تیم های بالای جدول به چهار تیم نیاز داشته باشند حتما اجازه را به آنها می دهند. تیم رقیب بالای یک میلیون دلار پول بازیکن داده است. شاید هم زمانی که ما صدر جدول بودیم اتفاقاتی می افتاد اما متوجه نمی شدیم اما الان که صدر نیستیم بیشتر متوجه می شویم. ما تلاش مان را کرده ایم و زحمت کشیده ایم. الان راضی هستیم که هم تلاش کرده ایم و جنگیده ایم.

نکونام ادامه داد: تا ثانیه پایانی بازی تلاش مان را می کنیم و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. بعد از این بازی تمرکزمان را برای فصل بعد می گذاریم و تلاش می کنیم تیم خوبی را آماده کنیم.

وی در مورد دیدار مس و پرسپولیس گفت: محرم نویدکیا را هم می شناسند. او کارنامه مشخصی دارد. مهم این است که ما بتوانیم به فکر بازی خودمان باشیم و به پیروزی برسیم. ما تا دو هفته قبل صدرنشین بودیم و زمانی که صدر را از دست دادیم دو - سه روز حالمان خوب نبود. وقتی در کورس فوتبالی شرکت می کنی نیاز به نیروهایی داری که بتوانی شرایط را تغییر دهی. ما تلاشمان را می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که من قرارداد سه ساله با این تیم دارم گفت: از زمانی که مدیریت تغییر کرده ما جلسه داشتیم که فصل آینده چه کنیم. برنامه ریزی که صورت گرفته این است که بتوانیم بعد از بازی با پیکان بتوانیم قرارداد بازیکنانی که مد نظرمان هست را تمدید کنیم. من تمرکزم روی فوتبال است و خیلی به مسایل حاشیه ای توجه نمی کنم. 

وی ادامه داد: از روزی که تغییرات صورت گرفته ما تمرکزمان روی فوتبال است و زحمات را مالکان می کشند. ما آرامش داریم و تمرکزمان روی فوتبال است. در بازی با پیکان هم تا ثانیه آخر می جنگیم و توکل مان به خدا است. 

نکونام در مورد این که چرا نقایص تیم خودتان را نمی پذیرید گفت: آنجایی که مربوط به من است را می پذیرم اما بازیکنان در ورزشگاه متوجه نتیجه شدند و تحت تاثیر قرار گرفتند. در بازی که ما با فولاد پرسپولیس را بردیم بروید ببینید که آنها بعد از بازی اصلا در مورد مسایل فنی صحبت کردند؟ این مسایل طبیعی است و تمرکز روی اتفاقات دیگر است. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید دوباره روی شرایط سخت تیمش گفت: برای فصل آینده نکات زیادی هست که باید روی آن کار کنیم. حتما از تجربیات امسال برای ادامه کار مربیگری ام استفاده می کنم. 

جواد نکونام ادامه داد: اگر تیم استقلال دوم شود هم ناکامی نیست. مگر آرسنال امسال دوم شود اتفاق بدی است؟ کسی از روز اول فکر نمی کرد ما جزو سه تیم اول باشیم. این که بگوییم روز آخر شیرین می شود یا نه را نمی شود گفت. ما شرایط خاصی را داشتیم و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم. من به عشق هواداران تا ثانیه های آخر می جنگم و از روز بعدش هم تمام تمرکزمان روی فصل بعد است که تیم خوبی داشته باشیم.

نظر شما