شناسهٔ خبر: 66947900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جشن صعود به تعویق افتاد؛

انتقام نصف و نیمه اردکانی‌ها از خیبر!

گرچه تقریباً صعود تیم خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر قطعی شده، اما همچنان با توجه به اتفاقات غیرمنتظره فوتبالی، باید خبر صعود سبزپوشان را با مداد بنویسیم!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" شاگردان رضا مهاجری با پیروزی پرگل مقابل استقلال ملاثانی گرچه صعودشان را به لیگ برتر قطعی کردند، اما در اردکان، چادرملو با کسب یک نتیجه درخشان مانع قطعی شدن صعود خیبر شد.

چادرملو که رفت و برگشت لیگ آزادگان امسال، هم در اردکان و هم در خرم‌آباد بازی را به لرستانی‌ها باخته بود، حالا با نمایش درخشان این هفته باعث شد جشن صعود قطعی خرم‌آبادی‌ها برگزار نشود و همه‌چیز به هفته آینده موکول شود.

2028428

شاگردان اخباری اگر این هفته نمی‌توانستند مقابل فجرسپاسی به برد برسند، صعود خیبر خرم‌آباد به لیگ برتر قطعی شده بود و مهاجری و دوستانش بدون حرف و حدیث نخستین صعودکننده به لیگ برتر لقب می‌گرفتند، اما با برد چادرملو، آن‌ها هم خودشان را در کورس نگه داشتند و هم باعث شدند تا اختلاف فجر با خیبر 6امتیاز شود تا مهاجری و شاگردانش با قدرت به فکر کسب 6امتیاز باقی‌مانده از 2بازی آینده باشند.

خیبر که قبلاً 2بار ترمز چادرملو را کشیده بود، حالا این‌بار اسیر نمایش تیمی آن‌ها مقابل تیم مدعی فجرسپاسی شد، تا جشن قهرمانی و صعودشان به هفته آینده و به ورزشگاه تختی خرم‌آباد منتقل شود.

نظر شما