شناسهٔ خبر: 66947881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سیستان و بلوچستان در حوزه مسکن وضعیت خوبی دارد+ فیلم

وزیر راه و شهرسازی گفت: سیستان و بلوچستان در حوزه مسکن در وضعیت خوبی به سر می‌برد به نحوی که برای حدود ۱۵۰ هزار متقاضی نفر تامین زمین انجام شده و عملیات ساخت بیش از ۵۰ هزار واحد هم آغاز شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهرداد بذرپاش در حاشیه افتتاح 25 هزار و 841 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در حوزه مسکن در وضعیت خوبی به سر می‌برد به نحوی که برای حدود 150 هزار متقاضی نفر تامین زمین انجام شده و عملیات ساخت بیش از 50 هزار واحد هم آغاز شده است.

وزیر راه و شهرسازی، افزود: امروز 25 هزار و 841 واحد نهضت ملی مسکن در قالب‌های مختلف حمایتی، بافت فرسوده، شهری و روستایی تقدیم مردم خوب استان سیستان و بلوچستان شد.

وی ادامه داد: همچنین به بهانه این سفر عملیات اجرایی آماده‌سازی و ساخت بیش از 26 هزار واحد نهضت ملی جدید هم در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد که با قوت دنبال خواهد شد تا تقدیم مردم عزیز این استان شود.

بذرپاش خاطرنشان کرد: عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در استان سیستان و بلوچستان در وضعیت خوبی قرار دارد و واحد‌های جدیدی هم که احداث می‌شود اثر مستقیمی بر ایجاد اشتغال، کاهش نرخ بیکاری استان و رشد اقتصادی استان خواهد داشت.

.

انتهای پیام/

نظر شما