شناسهٔ خبر: 66947756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه خارگ:

منتخبان ملت در مجلس دوازدهم توجه جدی به توصیه‌های رهبری کنند

بوشهر- امام جمعه خارگ گفت: منتخبان ملت در مجلس دوازدهم باید توجه جدی به توصیه‌های ۱۲ گانه مقام معظم رهبری داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه خارگ با تسلیت ایام سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی اظهار کرد: با رحلت امام راحل رضوان الله علیه، دستگاه تبلیغاتی دشمن، خط القا «اتمام دوران امام، با رفتن امام» را در رئوس راهبردهای خود قرار داد.

وی افزود: عصر امام خمینی (ره) یک نماد و سمبل نیست بلکه یک حقیقت و واقعیت است که میلیون‌ها انسان سرگشته در برهوت جاهلیت مدرن را با دعوت به ارزش‌های حقیقی عالَم، به سوی دین و معنویت رهایی بخشید و عصر جدیدی را آغاز کرد.

امام جمعه خارگ افزود: عصر امام خمینی (ره) نظام‌های مادی و فرهنگی جهانِ معاصرِ الحادی را به چالش کشاند و آغازگر تحولات عظیم و عمیقی در مناسبات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی شد.

وی گفت: نظام ظلمت‌زده استکبار جهانی که با پدیده انفجار نور انقلاب اسلامی، چشمانش برق زد و غافلگیر شد، از فردای پیروزی انقلاب تلاش کرد تا آن را درون مرزهای ایران به بند کشد و مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان را از آن جدا نماید و داخل ایران نیز حرکت اسلامی را محدود به شیعیان و بلکه پیروان روحانیت انقلابی نماید.

کارگر تصریح کرد: ما در حال جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و شناختی هستیم و امروز برای انتخابات ریاست جمهوری نیازمند به بصیرت بخشی میان مردم خواهیم بود. انتخاب رئیس جمهور جدید باید بر اساس شاخصه‌های دو شهید بزرگ انقلاب، شهیدان سلیمانی و رئیسی باشد.

وی بیان کرد: شاخصه‌های زندگی مجاهدانه، خدمت گزاری تا پای جان، تدین و تعبد، ولایت مداری، باور با ارزش‌های انقلابی، صبر انقلابی، ساده زیستی و مردم داری و … را در نظر داشته باشیم.

امام جمعه خارگ اضافه کرد: مردم ایران همیشه مراقب انقلاب بوده‌اند و امروز نیز باید با هوشیاری و بصیرت با انتخاب کسانی که خادم ملت باشند برای ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) برای ایجاد تمدن مهدوی پای صندوق رأی برویم تا دوستان را شاد و دشمنان را ناامید کنیم.

حجت الاسلام کارگر گفت: بمباران چادرهای آوارگان فلسطینی در رفح که باعث مرگ فجیع ده‌ها غیرنظامی با بمب‌های سنگین آتش‌زا شدیداً محکوم می‌کنیم. رژیم منحوس صهیونیستی یکی از مرگبارترین حملات خود را به این شهر انجام داد و با بمب‌های ۱۰۰۰ کیلویی حمله کرد در حالی که آن نقطه را «منطقه امن» اعلام کرده بود.

وی افزود: شهادت ده‌ها زن و کودک و نوزاد و سوختن آنان میان شعله‌ها، هولوکاست واقعی انسانی با کوره‌های واقعی کودک‌سوزی توسط اسرائیل متجاوز، در اذهان جهانی باقی ماند و التیام این غم نابودی اسرائیل خواهد بود.

امام جمعه خارگ بیان کرد: این جنایت آنقدر هولناک بود که حامیان اسرائیل هم ساکت ننشستند و برخی از اعضای کنگره آمریکا و اتحادیه اروپا به شدت و برای اولین بار موضع‌گیری کردند.

وی خاطر نشان کرد: منتخبان ملت در مجلس دوازدهم ضمن توجه جدی به توصیه‌های ۱۲ گانه مقام معظم رهبری، بنیان‌گذار مجلسی باشند که مصوبات آن ضعف‌های موجود در حوزه نظارت را رفع کرده و با ارائه گزارش تحقیق و تفحص‌های نیمه‌کاره و اعلام آن به مردم پاسخگوی اعتماد آنها باشند.

نظر شما