شناسهٔ خبر: 66947404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

توقف خروج سرمایه از بورس در روز آخر+ نمودار توقف خروج سرمایه از بورس در روز آخر+ نمودار

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 610 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 655 میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه نیز 362 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه 65 میلیارد تومان خارج شد. در آخرین روز

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز ، در هفته‌ اخیر روند خروج سرمایه در بورس تهران ادامه داشت. در اولین روز هفته 610 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. روز یکشنبه این رقم به 655 میلیارد تومان رسید.

 روز دوشنبه نیز 362 میلیارد تومان پول حقیقی خارج شد. روز سه‌شنبه 65 میلیارد تومان خارج شد.

در آخرین روز معاملاتی هفته پول حقیقی وارد شد و ارزش تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار 74 میلیارد تومان بود.

در مجموع کل هفته هزار و 619 میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی 324 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین 74 درصد افزایش داشته است. 

رکوردداران ورود و خروج پول حقیقی

روز شنبه نماد شستا بیشترین خروج سرمایه داشت و خودرو، شبندر، فملی و وبملت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای ثفارس، زفکا، وتوکا، تایرا و وآتوس بیشترین ورود پول حقیقی داشتند. 

روز یکشنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد فملی تعلق داشت و وبملت، فولاد، شستا و شگستر در رتبه‌های بعدی بودند. در سوی دیگر، نمادهای شکلر، وآتوس، خگستر، شدوص و کخاک بیشترین ورود را داشتند. در روز دوشنبه نیز بیشترین خروج به بوعلی، فولاد، وسالت، بورس و وامید اختصاص داشت و نمادهای غبهار، وخارزم، خساپا، پارسیان و وبملت بیشترین ورود پول را داشتند. 

روز سه‌شنبه بیشترین خروج سرمایه به نماد بوعلی تعلق داشت و نمادهای خفولا، تاصیکو، شیراز و مادیرا در رده‌های بعدی بودند. بیشترین ورود پول نیز به شپنا، وخارزم، نوری، وبملت و شبندر اختصاص داشت. 

در آخرین روز هفته بیشترین خروج پول متعلق به نماد خفناور بود. نمادهای دارو، شستا، شهر و کرومیت در رتبه‌های بعدی بودند و در سوی دیگر نوری، وخارزم، تاپیکو، دکوثر و ثامان بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را داشتند. 

 

 

همچنین بخوانید
  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس+ نمودار
  • رشد 45 درصدی خروج سرمایه از بورس
  • خروج سرمایه از بورس در هفته دوم سال 1403+ نمودار
  • ورود سرمایه به بورس در سال جدید+ نمودار

منبع: eghtesadnews-650170

نظر شما