شناسهٔ خبر: 66946620 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه یک موضوع منطقه‌ای نیست

دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران با انتقاد از عملکرد سازمانهای بین‌المللی و حقوق بشری، گفت: رژیم صهیونیستی رسما و عملا در مقابل چشم این نهادها در حال نسل کشی است و سکوت نهادهای بین‌المللی در این زمینه تاسف بار است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه‌نیوز، فتح الله توسلی با اشاره به حمله جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان فلسطینی در شمال‌غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه، اظهار کرد: جنایت جدید صهیونیست‌ها در اردوگاه آوارگان فلسطینی المواصی در غرب شهر رفح بار دیگر نشان داد که رژیم منحوس صهیونیستی به استیصال رسیده و به وحشی‌گری محض روی آورده است.

وی افزود: رژیم تروریستی تمامی قطعنامه‌های سازمان ملل را زیر پا گذاشته است.

نماینده مردم شهرستانهای بهار و کبودراهنگ تصریح کرد: ماه‌هاست غزه در خون ده‌ها هزار زن و کودک بی گناه غوطه ور است و جنایت‌های مکرر رژیم صهیونیستی دل هر انسانی را به درد آورده است و این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

توسلی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌ عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

وی ادامه داد: امروز جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع و مقتدر فلسطین موضوعی منطقه‌ای نیست، بلکه در رأس موضوعات جهانی قرار گرفته و اشغال فلسطین، هرگز اشغال یک سرزمین و یک کشور نیست بلکه ایجاد یک کانون استعماری برای جلوگیری از شکل‌گیری تمدن اسلامی و ضد استکباری است.

دیپلمات سابق جمهوری اسلامی ایران همچنین حرکت دانشجویان جهان را به عنوان انتفاضه نوین نخبگان علیه ظلم دانست و گفت: این انتفاضه نوین نخبگان جهان سرآغاز حرکت‌های بزرگ در سطح جهان علیه ظلم و جنایت است.

برچسب‌ها:

نظر شما