شناسهٔ خبر: 66946576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معتمدین مشهد برای انتخابات ریاست جمهوری مشخص شدند

فرماندار مشهد از تعیین معتمدین این شهر برای نظارت بر روند انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، با برگزاری جلسه معتمدین شهرستان مشهد از میان 30 معتمد از اقشار مختلف 8 معتمد اصلی و 5 عضو علی‌البدل مشخص شدند.

محسن داوری، فرماندار مشهد و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان مشهد در این جلسه، اظهار داشت: بر اساس قانون باید 9 نفر از معتمدین حوزه انتخابیه شهر را برای انتخابات پیش‌رو مشخص می‌کردیم که 8 نفر در جلسه امروز مشخص شدند و نفر نهم را شورای شهرستان مشخص می‌کند.

وی افزود: در انتخابات ریاست جمهوری 16 حوزه و 25 منطقه زیر نظر ستاد انتخابات شهرستان مشهد است و معتمدین که از اقشار مختلف مردم هستند وظیفه نظارت بر روند سلامت انتخابات را برعهده دارند.

داوری  بیان کرد: لیست 30 نفره معتمدین را به هیئت نظارت بر انتخابات ارسال کردیم و پس از تایید لیست امروز با برگزاری جلسه 8 نفر اصلی و اعضای علی‌البدل را مشخص کردیم‌.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رای‌گیری انجام شده آقایان حسن موحدیان، حسین شادکام، محمدرضا قلندر شریف، مسعود میرزایی، محمد آصفی، محمد تقی فخریان، محمدرضا کلائی و فاطمه رحمانی به عنوان معتمدین شهر مشهد در انتخابات پیش‌رو مشخص شدند و محمد حسین روشنک، حسین زارع صفت، سید محمود تشکری، محمود مادر شاهیان، مهدی حسن‌زاده نامقی اعضای علی‌البدل این شورا شدند.

فرماندار مشهد درباره انتخابات پیش‌رو نیز افزود: تاکنون دو جلسه برای ستاد انتخابات شهرستان برگزار کردیم و تعداد کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان مشهد را از 13 به 15 کمیته رساندیم.

انتهای پیام/282/

نظر شما