شناسهٔ خبر: 66945503 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون فرهنگیان اعلام شد+جزییات

اقتصادنیوز: مهلت انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم فردا شنبه دوازدهم خردادماه به پایان می‎‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مهلت انتخاب کدرشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان از هشتم خردادماه آغاز شد و تا روز شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ادامه دارد.

خبر مرتبط
دفترچه انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان توزیع شد/ جزئیات زمان اعلام نتایج

اقتصادنیوز: با توجه به آغاز انتخاب رشته برای پذیرش داوطلبان در دانشگاه فرهنگیان، دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه از روز گذشته در سامانه جامع آزمون سراسری توزیع شد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو- معلم سال ۱۴۰۳ نیز در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org منتشر شده است.

متقاضیان تا فردا مهلت دارند که پس از مطالعه دقیق و با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری و با توجه به رشته محل‌های اعلام شده در دفترچه راهنمای مذکور، نسبت به انتخاب رشته‌محل‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

متقاضیانی می‌توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند که در آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت‌ماه سال جاری (در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شرکت کرده باشند.

به گفته علیرضا کریمیان مشاور سرپرست سازمان سنجش آموزش کشور تا روز گذشته بیش از 35 هزار نفر برای انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما