شناسهٔ خبر: 66942800 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مس سونگون صفر- خوشه طلایی یک؛

لیگ یک/امیدها در تبریز زنده شد

خوشه طلایی ساوه پیروزی ارزشمندی در زمین مس سونگون ورزقان به دست آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم‌های مس سونگون ورزقان و خوشه طلایی ساوه از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه غیرمنتظره‌ای رقم خورد.

خوشه طلایی ساوه که در صورت شکست در این بازی خارج از خانه به طور قطعی به لیگ دسته دوم سقوط می‌کرد و امیدهایش در دو هفته پایانی را از دست می‌داد، دست به کار بزرگی زد و توانست پیروزی ارزشمندی در تبریز به دست بیاورد.

خوشه طلایی ساوه که طی هفته‌های اخیر با حضور رضا ناصحی و مهره‌های با تجربه‌ای مثل میلاد فراهانی در خط دروازه متحول شده و شرایط خوبی داشته، پس از تساوی برابر آریو اسلامشهر و برتری مقابل پارس جنوبی جم، امروز هم توانست سه امتیاز مهم در راه  بقا در لیگ برتر برابر مس سونگون ورزقان به دست بیاورد.

خوشه طلایی ساوه در روزی که میلاد فراهانی توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و مانع از گلزنی بازیکنان مس سونگون شود، در دقیقه 73 توسط کیانوش میرزایی به گل رسید و برتری خود را قطعی کرد.

شاگردان رضا ناصحی با کسب پیروزی یک بر صفر در این مسابقه 24 امتیازی شدند و با وجود قعرنشینی، امیدوار به بقا در لیگ دسته اول طی دو بازی آینده ماندند و مس سونگون هم با 42 امتیاز در رتبه نُهم ایستاد.

خوشه طلایی ساوه در صورت کسب پیروزی در دو دیدار آینده مقابل داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان و عدم نتیجه‌گیری تیم‌های بالاتر از خود شانس بقا در لیگ یک را دارد، اما حتی یک تساوی در دو بازی بعدی هم منجر به سقوط‌شان خواهد شد.

2028339

نظر شما