شناسهٔ خبر: 66942413 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

با این تنظیمات ساده طول عمر باتری آیفون خود را بیشتر کنید با این تنظیمات ساده طول عمر باتری آیفون خود را بیشتر کنید

افرادی که آیفون ۱۲ به بالا دارند، ممکن است ناخواسته باتری گوشی خود را به سرعت تخلیه کنند؛ اما راه آسانی برای حل این مشکل وجود دارد. اگرچه اینترنت ۵G برای اتصال پرسرعت به ماشین‌ها، اشیاء و دستگاه‌ها طراحی شده، اما اغلب می‌تواند عامل اصلی تخلیه باتری تلفن همراه شما باشد. با این حال، اپل راهی برای

صاحب‌خبر -

افرادی که آیفون ۱۲ به بالا دارند، ممکن است ناخواسته باتری گوشی خود را به سرعت تخلیه کنند؛ اما راه آسانی برای حل این مشکل وجود دارد.

اگرچه اینترنت ۵G برای اتصال پرسرعت به ماشین‌ها، اشیاء و دستگاه‌ها طراحی شده، اما اغلب می‌تواند عامل اصلی تخلیه باتری تلفن همراه شما باشد.

با این حال، اپل راهی برای جلوگیری از کاهش سریع شارژ باتری ارائه داده است. برای انجام این کار، کافی است که به سادگی تنظیماتی را در گوشی خود تغییر دهید.

 

57_11zon

دارندگان آیفون‌های ۱۲ یا بالاتر که از فناوری ۵G پشتیبانی می کنند، می‌توانند به بخش Settings Cellular و سپس Cellular Data Options ، Mobile Data و Mobile Data Options مراجعه کنند.

اگر از دو سیم کارت استفاده می کنید، می توانید با رفتن به بخش Settings، Cellular or Settings و Mobile Data این سفارشی‌سازی را انجام دهید.

58_11zon

دارندگان آیفون ۱۲ و مدل های جدیدتر می‌توانند با انتخاب نحوه استفاده دستگاه تلفن همراه خود از فناوری ۵G، عمر باتری‌ تلفن همراه خود را بیشتر کنند.

بخش Voice & Data در تنظیمات به شما امکان می دهد که بین سه گزینه انتخاب کنید:

  • ۵G Auto
  • ۵G On
  • Long Term Evolution (LTE)

59_11zon

اگر ۵G Auto را انتخاب کنید، حالت Smart Data فعال خواهد شد. قابلیتی که به آیفون‌ها اجازه می‌دهد برای صرفه‌جویی در میزان مصرف باتری، از فرکانس پایین‌تری مانند LTE استفاده کنند.

۵G On مانند گزینه Auto است؛ با این تفاوت که تنها از شبکه ۵G هر زمان که در دسترس باشد استفاده می‌کند و می‌تواند باتری شما را سریع‌تر خالی کند.

آخرین گزینه، LTE، یک گزینه استاندارد در دستگاه های تلفن همراه ۴G است که برای ارتباطات از راه دور بی سیم استفاده شده و میزان مصرف باتری را کاهش می دهد.

60_11zon

اپل پیشنهاد کرده که گزینه استفاده پیشرفته از داده‌ها یا Enhanced Data Usage را در دستگاه‌ تلفن همراه ۵G خود فعال کنید تا عملکرد گوشی را بهبود بخشید.

این گزینه، بهبود و ارتقای پیشرفته داده برای برنامه‌ها و عملکردهای سیستم آیفون را فعال می‌کند.

این بهبودها ممکن است به تماس‌های تصویری با وضوح بالاتر، افزایش کیفیت محتوای اپل تی‌وی، دسترسی به آهنگ‌ها و ویدیوهای با کیفیت بالا در اپل موزیک، دریافت به‌روزرسانی‌های iOS و پشتیبان‌گیری از iCloud کمک کنند.

61_11zon

اگرچه این گزینه کیفیت گوشی را بهبود می بخشد، اما برخلاف گزینه های موجود در بخش Voice & Data، باعث افزایش مصرف داده در آیفون خواهد شد.

کسانی که به دنبال افزایش طول عمر باتری آیفون خود هستند، در ابتدا باید بررسی کنند که آیا قابلیت ۵G دارند یا خیر و اگر دارند، انتخاب گزینه ۵G Auto یا حتی LTE ممکن است بهترین راه پیش رو باشد.

منبع: روزیاتو

منبع: faradeed-191069

نظر شما