شناسهٔ خبر: 66940553 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم آرژانتین قهرمان شود ولی

دیبالا: از دست دادن کوپا آمه‌ریکا ضربه سختی بود

پائولو دیبالا، ستاره رم، که علاقه دارد در لالیگا یا لیگ برتر بازی کند می‌گوید از دعوت نشدن به تیم ملی آرژانتین ناراحت است اما برای آن‌ها در کوپا آمه‌ریکا آرزوی موفقیت دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا یک سال از قراردادش با رم باقی مانده که شامل بند آزادسازی 12 میلیون یورویی برای باشگاه‌های خارج از سری A و 20 میلیون یورویی برای باشگاه‌های ایتالیایی است.

این مهاجم آرژانتینی در مصاحبه‌ای با اتلتیک تایید کرد که درباره آینده‌اش در رم هیچ تضمینی وجود ندارد: "من تقریباً 12 سال است که در ایتالیا حضور دارم و روزهای باورنکردنی را سپری می‌کنم. برای من سخت است که خودم را در خارج از ایتالیا ببینم چون اینجا بزرگ و مرد شدم. ایتالیا همه چیز به من داده است. رفتن سخت است، اما البته، شما همیشه کنجکاو هستید و به این فکر می‌کنید که چگونه در لیگ‌هایی به خوبی لالیگا و لیگ برتر، که در آن تیم‌ها و بازیکنان بزرگ وجود دارند، کار خواهید کرد.

در طول دوران حرفه‌ای‌ام، همیشه سعی کرده‌ام که در داخل و خارج از زمین پیشرفت کنم. افراد زیادی را در حوالی خودم تغییر داده‌ام: مانند مربی، متخصص تغذیه، روانشناس و همینطور هر چیزی که به من کمک کند در هر بازی و تمرین بهتر عمل کنم. من امسال احساس خوبی داشتم‌. به اندازه کافی خوش شانس بودم که برای همه چیز تلاش کنم.

شکست در فینال‌های اروپایی حسرت من است. تا به‌حال یک لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا را فتح نکرده‌ام اما این همیشه هدفم خواهد بود. می‌خواهم با رم تمام تلاشم را انجام دهم."

2028275

واکنش به عدم حضور در کوپا آمه‌ریکا

او همچنین درمورد عدم دعوت به تیم ملی آرژانتین برای رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا گفت: "احساس می‌کردم امسال کارهای خوبی انجام دادم. دعوت نشدن به تیم ملی ضربه بسیار سختی برای من بود چون حضور در تیم ملی یکی از بهترین اتفاقات تاریخ است. اما همچنین درک می‌کنم که انتخاب برای مربی ما سخت است. ما بازیکنان خوب زیادی در تیم‌های سراسر اروپا داریم و سرمربی باید 26 بازیکن را انتخاب کند.

به تصمیم او احترام می‌گذارم. همیشه این را به مربی گفته‌ام. من رابطه خوبی با اسکالونی دارم و مطمئنا بهترین‌ بازیکنان را انتخاب کرده است. همانطور که همیشه وقتی در تیم نیستم این کار را انجام داده‌ام، این‌بار هم از خانه تیم ملی را تشویق خواهم کرد. دوستان زیادی در تیم دارم و از صمیم قلب امیدوارم بتوانند دوباره کوپا آمه‌ریکا را ببرند."

نظر شما