شناسهٔ خبر: 66939841 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردای اقتصاد | لینک خبر

سعید جلیلی ثبت‌نام کرد

سعید جلیلی با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.

صاحب‌خبر -

سعید جلیلی دقایقی پیش با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

به گزارش ایرنا، «مصطفی کواکبیان» دبیرکل حزب اصلاح‌طلب مردم سالاری امروز(پنج شنبه) با حضور در ستاد انتخابات کشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کرد.

وی پس از ثبت نام در انتخابات در جمع خبرنگاران مستقر در وزارت کشور، گفت: نام دولتی که بنده می خواهم با آن وارد عرصه انتخابات شوم، «دولت مردم‌سالار» و با شعار «صداقت با مردم» است.

همچنین عباس مقتدایی، نماینده اصفهان در مجلس هم از دیگر افرادی بود که برای کاندیداتوری چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

او در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه شعار من «ایرانِ ما» است، گفت: با توجه به اینکه فردی از جامعه دانشگاهی کشور هستم و در سه دوره مورد توجه و عنایت اصفهان به عنوان نماینده اصفهان قرار گرفتم و رأی آوردم در این مقطع احساس کردم برای اینکه سلایق مختلف، رویکردهای مختلف و تفکراتی که می توانیم آنها را در قالب نهادهای موجود کشور بیاوریم و عملیاتی کنیم، لازم است که ثبت نام کنم. 

«قدرتعلی حشمتیان» رئیس خانه احزاب ایران ‌و نماینده ادوار مجلس، هم از دیگر افرادی بود برای ثبت نام در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات کشور شد.

او بیان کرد: به جایی وصل نشدم تاکنون دیده نشود وگرنه برنامه های من بسیار کامل تر از دیگر کاندیداهاست. مشکلات کشور بسیار است و برای رفع این مشکلات «دولت رفاه» را تشکیل خواهم داد. تلاشم برای رفع تحریم‌هایی است که در مملکت ما حاکم است. صیانت از حقوق شهروندان بخصوص بانوان و جوانان جزو برنامه‌های من خواهد بود. دگرگونی در سیستم مالی، مبارزه با فساد شعار اصلی من خواهد بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

برچسب‌ها:

نظر شما