شناسهٔ خبر: 66939595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ذخیره سازی ۵۰ هزار تن گندم در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۵۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان به صورت تضمینی خرید و ذخیره سازی شده است.

صاحب‌خبر -

ابولحسن صداقت کیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، گفت: تاکنون 50 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان شهرستان‌های گرمسیری استان خریداری و ذخیره سازی شده است که امیدوارم این میزان در روزهای آینده افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه خرید گندم تضمینی در شهرستان‌های گرمسیری ادامه دارد و هنوز در شهرستان‌های سردسیری از جمله بویراحمد، دنا و مارگون برداشت گندم آغاز نشده است، افزود: 9 مرکز خرید تضمینی گندم در شهرستان‌های مختلف ایجاده و راه اندازی شده است.

صداقت کیش خاطرنشان کرد: سال گذشته در مجموع 74 هزار تن گندم از کشاورزان کهگیلویه و بویراحمد خرید و ذخیره سازی شد که امیدوارم این میزان در سال 1403 افزایش یابد، هرچند پیش بینی می‌کنم اگر افزایش نداشته باشیم، کاهش نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد قیمت خرید تضمینی گندم معمولی را 17 هزار و 500 تومان و دورم 18 هزار تومان اعلام کرد و گفت: مراکز خرید گندم تضمینی در یاسوج، باشت، دهدشت، چرام، گچساران و بهمئی فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما