شناسهٔ خبر: 66938510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌تامین آب و برق پایدار برای جذب سرمایه‌گذاران لامرد

مدیر زیرساخت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) گفت: تلاش برای تأمین پایدار آب و برق برای بهره‌برداری سرمایه‌گذاران در منطقه ویژه اقتصادی لامرد فارس بسیار حائز اهمیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، منیژه غلام‌رضایی در حاشیه بازدید میدانی از منطقه ویژه اقتصادی لامرد اظهارداشت: پیشرفت‌های زیرساختی خوبی در منطقه اجرا شده است و امیدواریم به موازات پیشرفت‌های زیرساختی، شاهد جذب سرمایه‌گذار هم باشیم.

مدیر زیر ساخت ایمیدرو ادامه داد: پروژه‌هایی که طی چند سال اخیر عملیاتی شده، زیرساخت‌های خوبی برای دوران ساخت فراهم کرده است.

وی اضافه کرد: باید تمرکز را به سوی زیرساخت‌های دوران بهره‌برداری ببریم که اگر پروژه‌های جدیدی یا سرمایه‌گذاران جدیدی در منطقه حضور یابند بتوانیم زیرساخت‌های دوران بهره‌برداری هم برای آنان فراهم کنیم.

غلام رضایی بیان کرد: باید از تمرکز بر روی تأمین زیرساخت به سمت سرمایه‌گذار و نظارت بر سرمایه‌گذاری حرکت کرد؛ می‌بایست تمرکزمان را به ایجاد و تأمین 2عنصر حیاتی آب و برق در زمان بهره‌برداری معطوف سازیم.

کارشناس ناظر پست و حفاظت طرح تأمین برق هم با بیان اینکه 2دستگاه ترانس 50مگاولت آمپری از ایستگاه برق اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی لامرد به محل احداث این ایستگاه رسید، گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و در دسترس برای دوران ساخت شرکت‌های مستقر در منطقه ویژه لامرد، پنج ایستگاه فوق توزیع برق در سطح ولتاژ 132/20 کیلوولت در کل سایت در فاز نخست در نظر گرفته شده که این ایستگاه نخستین ایستگاه از این مجموعه است.

محمد جواد مهری ادامه داد: این ایستگاه برق دارای چهارخط 132 کیلولت و 2دستگاه ترانسفورماتور 50مگاولت آمپری است که در نیمه اول خرداد ماه 2دستگاه ترانسفورماتور این ایستگاه که به منزله قلب ایستگاه است به محل ایستگاه مورد نظر رسید و ظرف چند روز آینده در محل مورد نظر نصب خواهد شد.

به گفته وی به دلیل شرایط محیطی و گرمای بالا؛ کار در این مجموعه در دو نوبت صبح (از ساعت 5الی11) و عصر از ساعت (15الی19:30) با جدیت در حال انجام است.

انتهای پیام/424

نظر شما