شناسهٔ خبر: 66937795 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مردمی‌سازی کنگره ملی شهدای کاشان محقق شود

فرمانده سپاه استان اصفهان ضمن اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای کاشان گفت: مردمی‌سازی کنگره ملی شهدای کاشان محقق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، سردار مجتبی فدا ظهر امروز در نوزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدای کاشان ضمن گرامیداشت ایام 14 و 15 خرداد و یاد شهدای خدمت اظهار داشت: مردم کاشان حقیقتا ولایی و پای کار و نقش‌آفرین در همه عرصه‌ها هستند‌.

وی ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده افزود: کار انجام نشده نیز زیاد داریم و لازم است با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای انجام این امور اقدام کرد و امیدواریم کنگره ملی شهدای کاشان به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان ضمن اشاره به فراز و نشیب‌های انقلاب اسلامی ابراز داشت: امام راحل منطقی را ایجاد کرد که منطق شرق و غرب را به حاشیه برد و منطق جدیدی را به وجود آورد که ابعاد آن روز به روز شکوفاتر می‌شود.

وی ضمن اشاره به حادثه سقوط هلیکوپتر رئیس جمهور و هیئت همراه و به شهادت رسیدن آنان گفت: حضور این افراد در آن هلیکوپتر اتفاقی نبوده است و یقینا شهید رئیسی منشاء تحول بود و ما پا به کار بودن وی را در وعده صادق دیدیم.

سردار فدا ضمن تاکید بر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت مردم تصریح کرد: اینقدر قوی هستیم که با اجرای عملیات وعده صادق هیچ اتفاق خاصی در کشور به وجود نیامد و این موضوع نشان از وجود رهبری مقتدر در یک کشور است.

وی ضمن اشاره به تقویت انسجام و وحدت ملی با شهادت شهدای خدمت تاکید کرد: از این ظرفیت باید استفاده کرد و مشارکت حداکثری را رقم زد و باید کسی را انتخاب کنیم که حتی حداقل یک نمره نیز از شهید ایت‌الله رئیسی بالاتر باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با بیان اینکه عملیات وعده صادق و آنچه رخ داد مدیون درایت مقام معظم رهبری هستیم، افزود: اقتدار امروز جمهوری اسلامی در سایه درایت رهبری و جانفشانی شهدا است و کنگره ملی شهدای نیز در راستای بیان اقدامات مردم کاشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن است.

وی ضمن تاکید بر مردمی‌سازی کنگره ملی شهدای کاشان ابراز داشت: کاشان هیئت‌محور است و نقش هیئات مذهبی و امامزادگان نباید فراموش شود و از سوی دیگر کنگره ملی شهدا کاشان باید در زمان مناسب انجام شود و پیش‌بینی می‌شود کنگره کاشان قبل از کنگره اصفهان برگزار شود.

سردار فدا ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی گسترده در زمینه کنگره ملی شهدای کاشان گفت: فضاسازی میدانی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در فضای مجازی نیز باید کنگره ملی شهدای کاشان حرفی برای گفتن داشته باشد در حالی که کاشان نقش مهمی در پشتیبانی جنگ داشت.

انتهای پیام/801/.

نظر شما