شناسهٔ خبر: 66937759 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کردستان:

۱۴۴ میلیارد تومان پروژه در حسین آباد بهره برداری می‌شود

سنندج_استاندار کردستان گفت: امسال طبق برنامه ریزی صورت گرفته، حدود ۱۴۴ میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در بخش حسین‌آباد شهرستان سنندج بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا ظهر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت و یکصد و چهل و چهارمین سفر استاندار و کاروان خدمت در شهر حسین آباد از توابع شهرستان سنندج، با تسلیت شهادت شهدای خدمت، اظهار کرد: امروز مسؤولان با حضور در این منطقه سعی در بررسی مطالبات و دغدغه‌های مردم دارند و برای رفع مشکلات نیز در حد توان و براساس قوانین تلاش می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته دولت و دهه فجر امسال ۱۴۴ میلیارد تومان پروژه در شهر حسین آباد انجام می‌شود، افزود: در دو سال قبل نیز ۱۳ میلیارد تومان به شهرداری این شهر کمک شده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های این دولت توجه به نقاط حادثه خیز استان بویژه واریانت حسین‌آباد - دهگلان است که با اهتمام راهداری در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

زارعی کوشا بهره برداری از مدرسه ۹ کلاسه در ۲ روستا و طرح‌های محرومیت‌زدایی را از دیگر طرح‌های دولت در بخش حسین آباد سنندج ذکر کرد.

وی با بیان اینکه پروژه خیرساز مرکز بهداشتی و درمانی شهر حسین آباد پیگیری می‌شود، افزود: تلاش براین است تا هرچه زودتر عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی با تاکید بر لزوم تدابیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان برای حوزه ورزش حسین‌آباد و ایجاد تحولاتی در این حوزه گفت: زمین ورزشی شهرداری، بسکتبال، والیبال و اسکیت کلنگ‌زنی می‌شود که امیدوارم با اهتمام مسؤولان به زودی به مرحله بهره‌برداری برسد.

استاندار کردستان از وضعیت مطلوب شاخص‌های توسعه بخش حسین‌آباد نسبت به میانگین استانی خبر داد و افزود: این امر بیانگر اهتمام ویژه دولت و همکاری و همدلی مردم است.

زارعی کوشا به اجرای طرح هادی در این بخش پرداخت و گفت ۳۰ هزار مترمربع معابر روستایی بخش حسین آباد در قالب طرح هادی امسال اجرا خواهد شد و ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح هادی و آبرسانی به روستاهای این بخش اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه کریدور شمال‌غرب که بیشترین بخش آن مربوط به کردستان است ۱۳ هزار میلیارد اعتبار لازم است که امسال بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان پروژه این کریدور در کردستان افتتاح می‌شود.

نظر شما