شناسهٔ خبر: 66935640 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ادامه درگیری ناصر الخلیفی و امباپه/ چک میلیاردر قطری پاس نشد

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن روزهای آخر حضورش در پاریس را به عنوان بازیکن این تیم سپری می‌کند و این روزها به هیچ عنوان خوب پیش نمی‌رود!

صاحب‌خبر -

روزنامه اکیپ فرانسه در گزارشی نوشته است که روند جدایی کیلیان امباپه و پی‌اس‌جی به‌دلیل آنچه برخی چک‌های پاس‌نشده تیم پاریسی خوانده شده است، خوب پیش‌ نمی‌رود.

این روزنامه نوشته است که پی‌اس‌جی که ناصر الخلیفی، مالک قطری ریاست آن را برعهده دارد و در ماه‌های اخیر به شدت با امباپه وارد تنش شده است، دستمزد ماه آوریل و همچنین پاداش ماه فوریه مرد فرانسوی را پرداخت نکرده است. قرارداد امباپه با این تیم ۲ روز دیگر(اول ژوئن) به اتمام می‌رسد و مرد فرانسوی ظاهرا قرارداد اولیه خود را با رئال مادرید امضا کرده است.

باتوجه به اینکه امباپه در ۲۱ بازی اخیر پی‌اس‌جی تنها در ۱۱ دیدار ۹۰ دقیقه کامل در زمین حضور داشت، به نظر می‌رسد که این خلف وعده مالی یکی دیگر از واکنش‌های تیم پاریسی به تصمیم امباپه مبنی بر امتناع از تمدید قرارداد و جدایی باشد.

دامیان دِگوره، خبرنگار اکیپ نوشته است که به نظر می‌رسد این اقدام پی‌اس‌جی نوعی حاشیه‌سازی است که البته در نهایت امر، چندان قابل توجه نیست. باشگاه پایتخت‌نشین در مجموع پرداخت دستمزد آوریل و پاداش فوریه امباپه را فراموش کرده است که براساس گفته یک منبع نزدیک به پی‌اس‌جی، پس‌اندازی حدود ۸۰ میلیون یورویی برای پاریسی‌ها خواهد بود. اکیپ نوشته است که وکلای پی‌اس‌جی و امباپه در حال نهایی کردن جزئیات کوچ مرد فرانسوی از پاریس هستند.

بیشتر بخوانید: واکنش یوونتوس به خداحافظی بونوچی با واژه ستون

نظر شما