شناسهٔ خبر: 66935165 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دیدار اعضای تیم ملی تیراندازی با سفیر ایران در مجارستان

اعضای تیم ملی تیراندازی با سفیر ایران در مجارستان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در بوداپست ظهر دیروز (چهارشنبه) در ضیافت ناهاری که با حضور مرتضی مرادیان، سفیر ایران بر پا شد، میزبان‌ تیم ملی تیراندازی ایران بود.

در ابتدای این دیدار حسن یزدخواستی، سرپرست تیم اعزامی کشورمان در بوداپست، ضمن معرفی تیراندازان کشورمان، گزارشی از روند برگزاری اردوی تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه و رقابت‌های پیش رو ارائه کرد.

محسن نصر اصفهانی، سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان نیز گفت: تیراندازی رشته ای تجهیزات محور است اما تحریم‌ها مانع شد تا تیراندازان فشنگ کافی در اختیار نداشته باشند. مرتضی قربانی رییس فدراسیون با وجود تمام مشکلات، این اردو را قبل از جام جهانی مونیخ فراهم کردند و تیم عازم مجارستان شد.

وی افزود: جام جهانی مونیخ آخرین رقابت پیش از المپیک است و بهترین های جهان در آن حضور دارند. قبل از این مسابقات نیاز بود این اردو برگزار شود و در مجارستان تمرینات با فشنگ کافی برگزار شد و بچه‌ها به آمادگی نسبی رسیدند.

نصر اصفهانی عنوان داشت: اردوی مجارستان و حضور در جام جهانی مونیخ بستر مناسبی را برای تیراندازان پیش از حضور در المپیک پاریس فراهم می کند.

مرتضی مرادیان، سفیر ایران در این ضیافت، ضمن خوشامدگویی به ورزشکاران، از تلاش‌ها و افتخارات آنان در عرصه‌های بین‌المللی قدردانی کرد.

وی عنوان کرد: امیدوارم اردوی خوبی را در بوداپست برگزار کرده باشید و به اهداف مد نظر خود رسیده باشید. خوشبختانه ملی‌پوشان، کادر فنی و مجموعه فدراسیون تیراندازی موفق بودند و امیدوارم با پشتکاری که دارند در مسابقات پیش‌رو با روحیه بالا موفق باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما