شناسهٔ خبر: 66931431 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تحقق مصوبات حوزه بهداشت و درمان سفر رئیس جمهور به البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت محقق شده است، گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به البرز برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت محقق شده است.

صاحب‌خبر -

 شهرام صیادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به خدمات ماندگار رئیس‌جمهور شهید در راستای ارتقای سلامت استان البرز، اظهار کرد: 56 درصد اعتبارات مصوب دوره اول سفر ریاست جمهوری به استان صرف تعمیر و تجهیز بیمارستان‌های سطح استان شده است.

تکمیل بیمارستان 100 تختخوابی کمالشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، اظهار کرد: بیمارستان 100 تختخوابی شهید عجمیان کمالشهر با زیربنای ساختمان اصلی حدود 11 هزار مترمربع و زیربنای ساختمان کلینیک و ساختمان‌های جنبی هم حدود دو هزار و 160 مترمربع است که از سال 1396 کرج آغاز شد و تا سال 1400 بیش از 5 درصد پیشرفت فیزیکی نداشته که با سفر رئیس جمهور به استان تکمیل شدن این بیمارستان با 100 تخت مصوب شد و هم اکنون با پیشرفت 70 درصد در حال تکمیل شدن است.

افتتاح بیمارستان 260 تختخوابی فردیس 

صیادی با اشاره به اینکه اکثر پروژه‌های مهم در حوزه سلامت و درمان طی سفرهای ریاست جمهوری به استان جان دوباره گرفت، افزود: با توجه به اینکه سیاست های اصلی دولت مردمی شهید رئیسی اتمام پروژه های نیمه تمام حوزه سلامت است اکثر پروژه های  سطح استان با تصویب اعتبارات با سرعت مطلوبی پیشرفت و تکمیل شده است.

وی به تکمیل بیمارستان 260 تختخوابی فردیس اشاره کرد و گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت 27 هزار مترمربع و با زیربنای 21 هزار متر مربع در پنج طبقه احداث شده و دارای بخش‌های مختلف از جمله کودکان، زنان، قلب و بخش‌های ویژه است.

این مسئول عنوان کرد: این پروژه بعد از سال‌ها انتظار مردم فردیس با حمایت‌های دولت سیزدهم تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

احداث 10 پایگاه اورژانس بین جاده‌ای استان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: پد هلی کوپتر مرکز فوریت‌های پزشکی با مساحت هفت هزار متر مربع 90که با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل است  و 10 پایگاه اورژانس 115 در دو سال اخیر افتتاح شده است.

تکمیل بیمارستان آموزشی 260 تختخوابی سیدالشهداء کرج

صیادی اعلام کرد: با تزریق اعتبار از محل سفر رییس جمهور به استان البرز، ساخت بیمارستان 260 تختخوابی سیدالشهدا (ع) کرج از رکود خارج و با سرعت مطلوب تکمیل شد. این بیمارستان در زمینی به مساحت 35 هزار و 633 متر مربع از 2 بخش ساختمان اصلی و الحاقی و محوطه تشکیل شده است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در ادامه صحبت‌های خود به تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: تکمیل کلینیک ویژه بیمارستان امام جعفر صادق (ع) هشتگرد و سریع در صدور مجوز کمیسون ماده 23 و شروع احداث بیمارستان 500 تختخوابی جنرال کرج در سال 1401 و تامین اعتبار لازم برای احداث بیمارستان در دو فاز طی سالهای 1401 تا 1404 را از اقدامات این حوزه در  دولت سیزدهم برشمرد.

صیادی عنوان کرد: از آغاز دولت سیزدهم، با توجه به نیاز مردم به خصوص در مناطق محروم استان در حوزه سلامت، رئیس جمهور شهید ضمن پیگیری در راستای تکمیل پروژ‌های نیمه تمام مساعدت و مصوبات لازم را در جهت تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار درمانی و بهداشتی را انجام داد است.

انتهای پیام/.

نظر شما