شناسهٔ خبر: 66929995 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

۱۱ گل در ۹ بازی: ستاره لیگ کنفرانس از السد آمد!

ایوب الکعبی، ستاره مراکشی المپیاکوس، نمایش‌های درخشانش در لیگ کنفرانس را با زدن گل قهرمانی تکمیل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بین تمام ستاره‌های حاضر در لیگ کنفرانس، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که بازیکنی که در سال ۲۰۲۳ در لیگ قطر بازی می‌کرد بتواند تبدیل به ستاره این فصل شود.

ایوب الکعبی، ستاره خط حمله المپیاکوس، تک ستاره این تیم در لیگ کنفرانس بود و یک‌تنه تیم یونانی را به مقام قهرمانی این لیگ رساند. او امشب هم در جریان فینال این رقابت‌ها موفق به زدن گل قهرمانی شد.

این بازیکن ۳۰ ساله سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ را در السد گذراند و به دلیل مصدومیت‌ها و حضور کمش نتوانست رضایت کادر فنی این باشگاه را به‌دست بیاورد و راهی المیپاکوس شد.

2028146

او که برای السد در ۱۳ بازی ۶ گل زده بود تبدیل به اسلحه مرگ‌بار المپیاکوس در لیگ کنفرانس شد. او در دور گروهی عملکرد بسیار خوبی داشت، اما اوج درخشش را از مرحله نیمه‌نهایی و دیدار دشوار مقابل استون ویلا آغاز کرد.

درحالی‌که بسیاری از هواداران تیم لیگ برتری را فینالیست می‌دانستند، ال‌کعبی ایده دیگری داشت. او با زدن ۵ گل در دو دیدار رفت و برگشت برابر شاگردان اونای امری، این تیم را نابود کرد تا المپیاکوس با پیروزی ۶-۲ در مجموع به فینال برود.

در فینال در مقابل فیورنتینا الکعبی و تیمش کار سختی داشتند. مرد مصری در برابر نیکولا میلینکوویچ، مدافع ۲۶ ساله حریف، کاملا کیش و مات شده بود و در بیشتر دقایق بازی حرفی برای گفتن نداشت تا اینکه بالاخره در دقیقه ۱۱۶ روی ارسال سانتیاگو هتزه به زیبایی دروازه حریف را باز کرد و گل قهرمانی تیمش را به ثمر رساند. بدین ترتیب تیم یونانی با درخشش ال‌کعبی که در ۹ بازی‌اش در لیگ کنفرانس ۱۱ گل به ثمر رسانده، پس از رم و وستهم، فاتح سومین دوره این رقابت‌ها شد‌.

نظر شما