شناسهٔ خبر: 66927327 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان علیه مواضع صهیونیستی

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای پیاپی قرار داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۱۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌ونهم ماه مه ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

‏در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۶:۱۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌ونهم ماه مه ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

‏علاوه بر این ساعت ۶ عصر امروز به وقت محلی نیز رزمندگان حزب‌الله لبنان موضع صهیونیستی «رامیا» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله ترکیبی علیه موضع صهیونیستی «البغدادی» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: حملات ترکیبی پیاپی‌ای را علیه موضع البغدادی به انجام رساندیم. در آغاز، این موضع، نگهبانی و محل حضور نظامیان دشمن اسرائیلی در آن را هدف قرار دادیم.

در ادامه بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: ما پس از حمله موشکی، موضع البغدادی را با پهپادهای انتحاری حامل بمب هدف قرار گرفتیم.

حزب‌الله لبنان بیان کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی اتاق عملیات این موضع و اتاق نظارت و دیده‌بانی آن را هدف قرار دادند. پهپادهای انتحاری نیز به دقت به اهداف خود اصابت کردند.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: حمله ترکیبی به موضع البغدادی چندین انفجار را در پی داشت و در نتیجه آن این موضع به آتش کشیده شد. این حمله به آسیب قطعی نظامیان دشمن اسرائیلی انجامید.

نظر شما