شناسهٔ خبر: 66926670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري سارقان و کشف 7 فقره سرقت در دلفان

صاحب‌خبر -
دستگيري سارقان و کشف 7 فقره سرقت در دلفان
خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی دلفان از دستگیری 3 سارق و کشف 7 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "نجف علی بارانی بیرانوند "اظهار داشت: در راستای طرح برخورد با مخلان نظم و با هدف توسعه احساس امنیت، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری حداكثری از توان انتظامی و عملیاتی ماموران این شهرستان با قدرت و جدیت اجرا شد.

وی افزود: ماموران موفق شدند، ضمن دستگیری 3 سارق،7 فقره انواع سرقت از جمله یک فقره  موتورسیکلت سرقتی، یک فقره خودرو پژو سرقتی، کشف 2 فقره سرقت اماکن خصوصی، کشف یک فقره سرقت محتویات، کشف یک فقره سرقت کابل  برق، کشف یک فقره سرقت منزل  را کشف و مکشوفه تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ بارانی تصریح کرد: مقدار یک کیلو و 480 گرم مواد مخدر تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ از دیگر نتایج اجرای این طرح‌ بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: با قدردانی از مشارکت شهروندان در اجرای موفق این طرح، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشكوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام كنند.

نظر شما