شناسهٔ خبر: 66926522 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

120 اتوبوس براي انتقال زائران از خوزستان به مرقد امام(ره) اختصاص يافت

صاحب‌خبر -
120 اتوبوس براي انتقال زائران از خوزستان به مرقد امام(ره) اختصاص يافت
خبرگزاری آریا - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خوزستان گفت: تعداد 120 اتوبوس برای انتقال زائران برای انتقال زائران به مرقد امام خمینی(ره) آماده هستند.

به گزارش خبرگزاری آریا، فواد غزیعلی با بیان اینکه از 11 لغایت 15خردادماه، 120 دستگاه اتوبوس‌ به تدریج زوار را از مرکز استان و شهرستان‌ های تابعه به سمت تهران منتقل می‌کنند، ‌گفت: با هماهنگی‌ های صورت گرفته، جابه‌جایی زائران حرم امام خمینی(ره) اغلب از طریق سیستم حمل و نقل جاده ‌ای و ناوگان عمومی بین ‌شهری جاده‌ ای انجام می ‌شود.
وی ضمن تاکید بر رعایت آیین نامه ‌ها، بخشنامه ‌ها و دستورالعمل‌ های بخش حمل و نقل عنوان کرد: شرکت‌های حمل و نقل به منظور بکارگیری وسائط نقلیه مجهز به تعداد کافی با رویکرد ارتقاء سطح ایمنی مسافران در این ایام، اقدامات لازم را انجام می دهند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خوزستان افزود: کارشناسان و ناظران ما در کنار دیگر کارشناسان دستگاه ‌های نظارتی بر نحوه ارائه خدمات به زائران نظارت و در صورت مشاهده هر نوع اهمال و نقصی نسبت به اعمال قانون اقدام می‌کنند .
غزیعلی یادآور شد: گشت های نظارتی اداره کل، ضمن بررسی اسناد حمل و نقلی ناوگان (گواهینامه، کارت هوشمند راننده و خودرو، صورت وضعیت و غیره) نسبت به بررسی تجهیزات ایمنی خودرو شامل کپسول اطفا حریق، کمربند ایمنی، آج لاستیک‌ها، وضعیت شیشه‌ ها و غیره اقدام می‌کنند .
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای خوزستان گفت: میز خدمت و پاسخگویی به شکایات نیز در تمامی پایانه های مسافربری استان برپا خواهد بود.

نظر شما