شناسهٔ خبر: 66925580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کمپانی رسماً جانشین توخل در بایرن مونیخ شد

سرمربی فصل اخیر برنلی به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید بایرن مونیخ معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه بایرن مونیخ عصر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی، ونسان کمپانی را به عنوان سرمربی جدید این تیم و جانشین توماس توخل معرفی کرد. این مربی بلژیکی که بعدازظهر امروز وارد شهر مونیخ شد و سپس برای امضای قرارداد با این باشگاه بوندس‌لیگایی راهی زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن) شد؛ با امضای قراردادی سه ساله هدایت این تیم را برعهده گرفت.

گفته می‌شود؛ باشگاه بایرن مونیخ با باشگاه برنلی برسر پرداخت رقم 12 میلیون یورو به عنوان غرامت فسخ قرارداد ونسان کمپانی به توافق رسیده است، این در حالی است که در ابتدا برنلی برای موافقت با جدایی مربی 38 ساله‌اش 20 میلیون یورو می‌خواست، اما بایرنی‌ها حاضر به پرداخت بیش از 10 میلیون یورو نبودند.

کمپانی به واسطه اینکه زمانی برای هامبورگ بازی می‌کرد، شناخت خوبی از بوندس‌لیگا دارد و به زبان آلمانی هم مسلط است. مدافع پیشین منچسترسیتی با وجود اینکه این فصل نتوانست مانع سقوط برنلی از لیگ برتر به لیگ دسته اول انگلیس شود، سبک کاری‌اش بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بایرن مونیخ این فصل با توماس توخل نتوانست عنوانی به دست بیاورد، اتفاقی که برای اولین بار از فصل 12-2011 افتاد و همان‌طور که طرفین اخیراً توافق کرده بودند، با پایان یافتن فصل مسیرشان را از هم جدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما