چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶ شناسهٔ خبر: 66925286 - سرویس عکس نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر (تصاویر) قُرُق شکنی مراتع کلاردشت از نیمه خرداد ماه آغاز فصل چرای دام در مراتع ییلاقی است و دامداران دامهای خود را به مراتع گسیل داشته و با "قرق شکنی" به مدت سه ماه دامهای خود را در مراتع نگهداری میکنند. صاحبخبر - ∎