شناسهٔ خبر: 66918559 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

رضایی به قالیباف تبریک گفت

اقتصادنیوز: محسن رضایی به محمدباقر قالیباف بابت تصدی ریاست مجلس، تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در پی تصدی ریاست مجلس توسط محمدباقر قالیباف، دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پیامی به وی بابت این مهم تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای دکترمحمدباقر قالیباف

حسن اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در انتخاب مجدد جنابعالی به ریاست قوه مقننه را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بی تردید تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه های گوناگون خدمت به نظام مقدس اسلامی، بویژه در مجلس انقلابی دوره قبل، سرمایه ذیقیمتی است که بحول و قوه الهی در اعتلای هر چه بیشتر قوه مقننه در دوره جدید،نقش آفرین خواهد بود.

خبر مرتبط
تفرقه شدید میان اصولگرایان مجلس در روز انتخابات هیات رئیسه/ این گروه از قالیباف حمایت کرد

جبار کوچکی‌نژاد، منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم به پیام انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم اشاره کرد و گفت: وحدت تیم قالیباف و فراکسیون مستقلین رای ایشان را بالا برد .



ضمن عرض تبریک به یکایک برادران ارجمندی که با رای نمایندگان محترم مجلس به عضویت در هیئت رئیسه برگزیده شدند، توفیق روزافزون جنابعالی و عموم منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی را تحت تدابیر و منویات حکیمانه رهبر عظیم الشان انـقلاب اسلامی (مد ظله العالی) از خداوند متعال، طلب می‌کنم.

محسن رضایی

۸ خرداد ۱۴۰۳

خبر مرتبط
رائفی‌پور از قالیباف جاماند؛ پاجوش‌ها به چنارها باختند/ شانا انتخابات هیات رئیسه را بُرد

اقتصادنیوز: تکلیف انتخابات هیات رئیسه مجلس دوازدهم در حالی امروز مشخص شد که پیروزی محمدباقر قالیباف در رقابت برای کسب کرسی سبز ریاست پارلمان، معادلات سیاسی برخی گروه‌ها ازجمله جریان وابسته به علی اکبر رائفی پور در بهارستان را به هم زد.

نظر شما