شناسهٔ خبر: 66917959 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

رونالدو بهتر است یا مسی؟ مناقشه‌ای که وین رونی به آن دامن زد!

وین رونی اسطوره منچستریونایتد گفت به این دلیل مسی را به رونالدو ترجیح می دهم.

صاحب‌خبر -
رونالدو بهتر است یا مسی؟ مناقشه‌ای که وین رونی به آن دامن زد!
کد خبر: 661748
|
۱۴۰۳/۰۳/۰۹ ۱۲:۰۵:۱۸

لیونل مسی استعداد بیشتری دارد! این جمله که از دهان وین رونی بیرون آمد مشخص شد کریستیانو رونالدو توسط هم‌تیمی سابقش نادیده گرفته شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، رونی تاکید کرد فوق ستاره اینتر میامی GOAT  یا همان بهترین بازیکن تاریخ است.

وین رونی در بحث پیرامون GOAT، هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو را نادیده گرفت و گفت لیونل مسی «استعداد بیشتری» دارد.

اظهارات رونی در شرایطی است که ستاره پرتغالی پنج توپ طلا دارد و رقیب آرژانتینی او دارای هشت توپ طلا است. سال‌هاست نبرد طولانی بین این دو ستاره به عنوان بهترین بازیکن وجود داشته است.

رونی، اسطوره شیاطین سرخ، که بهترین گلزن تاریخ باشگاه است، پنج سال در کنار رونالدو در اولدترافورد کار کرد و به عنوان بخشی از یک زوج هجومی ترسناک از به دست آوردن افتخارات در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا لذت برد.

در حالی که رونی از طرفداران پر و پا قرص برنده 5 توپ طلا است، او به The Overlap گفته است که چرا جادوی ستاره آرژانتینی را به اشتیاق بازیکن پرتغالی ترجیح می دهد: «من فکر می کنم مسی، او بهترین است. من جملات زیادی شبیه به این شنیدم که مسی فقط در یک تیم موفق بوده یا چطور می‌توانی بگویی مسی وقتی رونالدو هست و چیزهایی شبیه به اینها. برای من، مسی کمی استعداد بیشتری دارد، چیزی که در یک بازیکن دوست دارم، پس دلیل حرفم همین است.»

رونی در طول دوران حرفه ای برجسته خود همراه و در مقابل بسیاری از بزرگان تمام دوران بازی کرد. او یک ستاره فرانسوی که قهرمان جام جهانی هم شده را به عنوان ستاره‌ای انتخاب کرد که دوست داشت با او در یک تیم بازی می‌کرد. کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس افزود: «ای کاش با زین‌الدین زیدان بازی می کردم، چقدر خوب بود. مسی بهترین بازیکن تمام دوران است اما بازی با زیدان [شگفت‌انگیز خواهد بود]. او خونسرد و آرام است، با هر دو پا، گل می‌زند و پاس گل می‌دهد.

در حالی که مسی و رونالدو هنوز در اواخر دهه چهارم زندگی خود، به ترتیب در اینتر میامی و النصر قوی هستند، رونی در سال 2021 بازنشسته شد و اکنون شانس خود را در مربیگری امتحان می کند. پس از یک دوره فراموش نشدنی در بیرمنگام این انگلیسی 38 ساله هدایت تیم چمپیونشیپی پلیموث را به عهده گرفته است. 

 

نظر شما