شناسهٔ خبر: 66915923 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شرق | لینک خبر

چند روز بعد از جلسه اول لیزر موها می ریزد؟

صاحب‌خبر -

اگر برای اولین بار لیز مو زائد را تجربه کرده اید حتما برای شما سوال پیش آمده است که چند روز بعد اولین جلسه موهای شما می ریزد. بعد از اولین جلسه معمولا بین 1 الی 3 هفته موها شروع به ریزش خواهند کرد، اما باید این نکته را در نظر بگیرید که این موضوع در افراد مختلف می تواند متفاوت باشد.  

ریزش مو در لیزر به چه معنی است؟

ریزش مو به این معنی است که فولیکوهای موی شما تحت تاثیر دستگاه لیزر قرار گرفته است یا خیر، اگر بریزند یعنی موها دیگر نمی توانند به رشد خود ادامه دهند و لیزر روی آن ها تاثیر گذاشته است .

شاید فکر کنید که موهای شما در حال رشد هستند، اما در واقع آن ها در حال ریزش هستند و به تدریج از فولیکول ها جدا می شوند.

بهترین دستگاه لیزر مو

دستگاه های مختلفی برای لیزر وجود دارد و باید این تکته را در نظر بگیرید که صرف دستگاه نمی تواند در عملکرد عالی لیزر و نتیجه آن موثر باشد، زیرا نتیجه خوب لیزر وابسته به چند عامل است که یکی از آن نوع دستگاه است. از عوامل دیگر می توان به رنگ پوست و همچنین رنگ موهای زائد اشاره کرد. یکی از بهترین دستگاه های لیزر در ارومیه ، دستگاه لیزر  دستگاه تیتانیوم پلاس کمپانی می باشد که در کلینیک لیزر مونالیزا این دستگاه وجود دارد، با اطمینان خاطر می توانید جلسات لیزر خود را در این کلینیک شروع کنید زیرا بهترین نتیجه در انتظار شماست!

زمان لازم برای ریزش کامل موهای زائد

برای دستیابی به نتایج کامل و ریزش دائمی موهای زائد، معمولاً بین 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی با فواصل زمانی 4 تا 6 هفته توصیه می‌شود. پس از اتمام دوره درمان، ممکن است نیاز به جلسات نگهداری هر چند ماه یک‌بار باشد تا نتایج حفظ شوند.

فاصله بین جلسات لیزر چقدر باید باشد؟

این موضوع نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد،  برخی از نواحی بدن، مانند صورت، ممکن است نیاز به جلسات با فواصل کوتاه‌تر (مثلاً هر 4 هفته) داشته باشند، در حالی که نواحی دیگر مانند پاها یا پشت، ممکن است نیاز به جلسات با فواصل طولانی‌تر (مثلاً هر 6 هفته) داشته باشند. نوع پوست و رنگ و ضخامت مو می‌تواند بر تعداد جلسات و فاصله بین آنها تأثیر بگذارد. موهای تیره و ضخیم معمولاً به لیزر بهتر پاسخ می‌دهند و ممکن است نیاز به جلسات کمتری داشته باشند.

به طور کلی و میانگین ، برای دستیابی به نتایج مطلوب، معمولاً بین 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی نیاز است. در ادامه توصیه های کلی در مورد قبل از انجام لیزر را برای شما آورده ایم اگر برای اولین بار است که میخواهید لیزر مو رو شروع کنید این موارد را حتما مطالعه کنید.

نکات قبل از انجام لیزر موهای زائد

عدم برنزه کردن

 حداقل چهار هفته قبل از انجام لیزر، از برنزه کردن (اعم از نور خورشید یا سولاریوم) خودداری کنید. برنزه بودن پوست می‌تواند خطر سوختگی یا تغییر رنگ پوست را افزایش دهد.

اصلاح موها

 یک یا دو روز قبل از جلسه لیزر، موهای ناحیه مورد نظر را با تیغ اصلاح کنید. این کار باعث می‌شود که لیزر به ریشه موها بهتر نفوذ کند.

اجتناب از روش‌های دیگر حذف مو

 حداقل چهار هفته قبل از لیزر، از روش‌های دیگری مانند موم یا اپیلاسیون که موها را از ریشه بیرون می‌کشند، استفاده نکنید.

عدم استفاده از کرم‌های حساسیت‌زا

 از مصرف کرم‌ها و لوسیون‌های حساسیت‌زا یا معطر در ناحیه‌ای که قرار است لیزر شود، خودداری کنید.

ما در کلینیک لیزر مونالیزا قبل از شروع جلسات مشاوره کامل را به شما خواهیم داد و با توجه به شرایط شما موارد مورد نیاز را به شما متذکر خواهیم شد، هدف ما رضایت شما عزیزان و گرفتن بهترین نتیجه می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لیزر می توانید به سایت لیزر مونالیزا مراجعه کنید.

 

نظر شما