شناسهٔ خبر: 66914102 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

سیاست خارجی

ادعای نیکی هیلی: عملیات ۷ اکتبر با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد!

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که امروز به مناطق جنوبی اراضی اشغالی سفر کرد، در سخنانی مدعی شد: عملیات ۷ اکتبر با حمایت ایران، روسیه و چین انجام شد!

صاحب‌خبر -

 به گزارش قدس آنلاین «نیکی هیلی» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که امروز دوشنبه به مناطق جنوبی اراضی اشغالی سفر کرد، در سخنانی ادعا کرد که عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال جاری میلادی با حمایت ایران، چین و روسیه انجام شد.

بر اساس اعلام این رسانه، سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل بدون ارائه هرگونه سند و مدرکی در این خصوص مدعی شد: هفتم اکتبر توسط ایران هماهنگ شد، با کمک اطلاعاتی روسیه انجام شد چین تأمین مالی آن را برعهده داشت! این را انکار نکنید!

وی که امروز از مناطق جنوبی اراضی اشغالی که در هفتم اکتبر هدف عملیات نیروهای جنبش حماس علیه اشغالگران صهیونیست دیدن می‌کرد، ادعا کرد: چین تمام این مدت از ایران حمایت مالی به عمل آورد. اطلاعات روسیه به آن‌ها کمک کرد اهداف را شناسایی کنند… اگر واقعاً می‌خواهیم دیگر چنین چیزی رخ ندهد، باید درباره اینکه چه کسانی آن را انجام دادند، با خود صادق باشیم.

گفتنی است که «نیکی هیلی» نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا بود و در مقدماتی حزب جمهوری‌خواه از «دونالد ترامپ» شکست خورد.

نظر شما