شناسهٔ خبر: 66913597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

حل مشکلات با تقویت حکمرانی دینی محقق می‌شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور تقویت حکمرانی دینی و نقش آن در حل ‌مشکلات جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست بلکه کمک دادن به جامعه است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهرهدف از سفر به منطقه عسلویه را پیگیری و تحقق مطالبات مقام معظم رهبری و مردم دانست و اظهار داشت: تلاش می‌شود برخی از مشکلات مورد مطالبه مردم شهرستان عسلویه در عرصه‌های مختلف بررسی و برطرف شود.

وی با اشاره به دیدار با مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی گفت: در این دیدار بیشتر موضوع حکمرانی دینی و کمک به حوزه جهش تولید و مدیریت دینی مورد بررسی و بحث قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع برخی از موانع ارائه شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور استفاده بیشتر از نیروهای متعهد و متخصص در صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: در این سفر با امام جمعه و ائمه جماعت شهرستان عسلویه نشست برگزار و مقرر شد ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان عسلویه فعال و شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری راه‌اندازی شود.

طاهری ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده و تأکیدات قرار شد فعالیت تشکل‌های مردمی در عسلویه با جدیت بیشتر پیگیری شود و ثبت این تشکل‌ها در سامانه مرکزی که نقش مهمی در قانونی شدن و هویت دادن به این تشکل‌ها دارد، نظارت بر عملکرد آنها مورد بحث قرار گرفت.

وی با اشاره اینکه این جلسات مصوباتی به همراه داشت گفت: ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری و هم‌افزایی به سمتی حرکت کنیم که جامعه‌ای به سوی تمدن اسلامی هدایت شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با بیان اینکه در این ستاد در حوزه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، تشکل‌های مردمی نگاه ویژه‌ای به کمک و یاری‌رسانی به مجموعه‌ها است گفت: نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست، بلکه کمک دادن به جامعه است تا مصادیق معروف ترویج و منکر کاهش یابد و لازمه تحقق این مهم این است که از ظرفیت ادارات و دبیران این ستاد در دستگاه‌های اجرایی کمک گرفته شود.

طاهری، تقویت حکمرانی دینی و نقش آن در حل ‌مشکلات جامعه را مورد تأکید قرار داد و گفت: نگاه ستاد امر به معروف و نهی از منکر مچ‌گیری نیست بلکه کمک دادن به جامعه است.

انتهای پیام/190

نظر شما