شناسهٔ خبر: 66909488 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

درگیری مسلحانه در مرز سراوان درگیری مسلحانه در مرز سراوان

به گزارش شبکه شرق، فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد. سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه شرق، فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۴۰۸ کیلوگرم انواع موادمخدر در مرز سراوان خبر داد.

سردار احمدعلی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی شهرستان سراوان، به سرنخ‌هایی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر از منطقه مرزی دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند قاچاق مواد افیونی را در دستورکار قرار دادند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان و همچنین زمان برنامه‌ریزی شده برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور مشخص شد و مرزداران در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با اجرای کمین هدفمند منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان توانستند محموله موادمخدر را کشف کنند.

گودرزی اضافه کرد: سوداگران مرگ به محض روئیت ماموران، اقدام به تیراندازی کرده که مرزبانان نیز بلافاصله با اتخاذ موضع و تاکتیک عملیاتی مناسب مقابله به مثل کرده و به علت حجم زیاد آتش ماموران، قاچاقچیان تاب مقابله نداشته و عرصه را بر خود تنگ دیده و با برجا گذاشتن خودرو و محموله موادمخدر به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند. مرزداران در این عملیات موفق شدند، ضمن توقیف دو دستگاه خودرو، مقدار ۴۰۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل؛ ۱۵۸ کیلوگرم تریاک و ۲۵۰ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

 

منبع: sharghdaily-932411

نظر شما