شناسهٔ خبر: 66908557 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم برای مسعود شجاعی جبران کنم:

شجاعیان: نادم و پشیمانم، مقصر باخت من هستم

داریوش شجاعیان در میکسدزون ورزشگاه حاضر شد و از اعضای باشگاه هوادار عذرخواهی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان در جریان بازی با نساجی از زمین مسابقه اخراج شد و تیم هوادار یک نیمه با 10 بازیکن به میدان رفت و پس از اخراج 4 گل دیگر دریافت کرد تا شکست سنگینی را تحمل کند.

داریوش شجاعیان در ابتدای صحبت‌های خود گفت: نمی‌خواستم صحبت کنم، آمدم تا از بازیکنان و کادرفنی تیم عذرخواهی کنم، اشتباه بچگانه کردم و اخراج شدم و تیم تحت فشار قرار گرفت، از کل عوامل باشگاه عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: بعد از این‌همه بازی کردن اینکار من خیلی اشتباه بود، مقصر این باخت من هستم و گردن من هست، هیچکدام از بازیکنان مقصر نیستند، نمی‌دانم چطور می‌توانم جبران کنم، امیدوارم یک روزی این اشتباه بزرگ را برای مسعود شجاعی جبران کنم.

شجاعیان که با ناراحتی زیادی صحبت می‌کرد گفت: از ته دلم ناراحتم که لایق چنین شکستی نبودم. در بازی امروز و از همه عوامل باشگاه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که من را ببخشند، این باخت گردن من است و چطور بگویم، من نادان!

2020096

او درباره صحنه اخراج گفت: بعد از اخراج یک ‌مقدار عصبی بودم، فشار ضربه‌ای که زدم زیاد نبود و فکر می‌کردم که داور کارت زرد می‌دهد، فکر می‌کنم صحنه اخراج نداشت، ولی می‌خواهم بگویم که پشیمان هستم.

او در واکنش به شایعه پیوستن به استقلال گفت: فکر می‌کنم امروز درباره‌اش صحبت نکنیم بهتر است.

نظر شما