شناسهٔ خبر: 66908072 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سلام نو | لینک خبر

پرسپولیس به یک قدمی جام رسید

دیدار پرسپولیس برابر شمس‌آذر در قزوین در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به سود سرخ پوشان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های شمس آذر قزوین و پرسپولیس در قزوین به مصاف هم رفتند که در پایان، پرسپولیس با برد ارزشمند ۳ بر یک در آستانه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران قرار گرفت.

پرسپولیس که پیش از این بازی با ۶۲ امتیاز از ۲۸ بازی با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، در صدر قرار گرفته بود با کسب این پیروزی کماکان در صدر جدول باقی ماند تا در فاصله یک بازی مانده به پایان لیگ برتر در آستانه کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرد. استقلال دیگر مدعی قهرمانی نیز در تهران برابر گل گهر به برتری رسید اما همچنان با یک امتیاز کمتر در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

پرسپولیس در آخرین بازی خود روز شنبه میزبان مس رفسنجان است و استقلال نیز به مصاف پیکان می‌رود.

شمس آذر ۱ - ۳ پرسپولیس

گل‌ها:

امیرمحمد نسایی (شمس آذر) دقیقه ۵۱

اوستون اورونوف دقیقه ۱۹، مسعود ریگی دقیقه ۵۷ و مهدی ترابی دقیقه ۹۰ (پرسپولیس)

شرح گل‌ها:

در دقیقه ۲۰ بازی، عیسی آل کثیر از غفلت خط دفاعی شمس آذر استفاده کرد با یک پاس زیبا، اورونوف را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و این بازیکن نیز دروازه خالی میزبان را باز کرد تا پرسپولیس یک بر صفر پیش بیفتد.

در شرایطی که شمس آذر پس از دریافت گل، حملات خطرناکی را بر روی دروازه پرسپولیس خلق کرد، امیرمحمد نسایی در دقیقه ۵۱ در میان غفلت مدافعان پرسپولیس با ضربه سر دروازه بیرانوند را باز کرد و کار را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۵۷ مسعود ریگی روی پاس مهدی ترابی با شوتی زیبا از بیرون محوطه ۱۸ قدم توپ را وارد دروازه شمس آذر کرد تا پرسپولیس بار دیگر در این بازی حساس با نتیجه ۲ بر یک پیش بیفتد.

در دقیقه ۹۰، ضربه ایستگاهی مهدی ترابی با اشتباه فاحش دروازه‌بان شمس‌آذر به گل سوم سرخپوشان تبدیل شد.

کارت زرد:

فراز امامعلی- محمدرضا رضایی (شمس آذر)

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب شمس‌آذر: علیرضا جعفرپور، محسن ترهانی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سربندانی، صادق البوشبیح، امیرمحمد نسائی، محمد پاپی و فراز امامعلی.

انتهای پیام

نظر شما